امام جمعه رفسنجان مطرح کرد :

دو هزار مبلغ در استان کرمان نیاز است

  • شناسه خبر: 141063
دو هزار مبلغ در استان کرمان نیاز است

امام جمعه رفسنجان گفت :در استان کرمان به دو هزار مبلغ نیاز داریم ،امیدواریم جذب طلبه برادران را داشته باشیم اساتید ما با دقت انتخاب شده اند توجه به طلاب محترم صورت می گیرد اساتید دلسوزانه عمل می کنند.

خانه » فرهنگی مذهبی » دو هزار مبلغ در استان کرمان نیاز است

به گزارش خانه خشتی ؛ حجت الاسلام رمضانی پور پیش از ظهر امروز در همایش سبک زندگی فاطمی در رفسنجان اظهار داشت :۸۰۰ طلبه در رفسنجان درقالب ۸ حوزه علمیه خواهران و برادران مشغول به تحصیل هستند .
وی بیان داشت :پیشرفت خوبی در حوزه علمیه شبانه صورت گرفته است مخصوصا در درس معارف و احکام ،حوزه ریحانه النبی با ۱۶۰ طلبه فعالیت گسترده ای را انجام میدهد .
امام جمعه تصریح کرد :حوزه حضرت فاطمه در مرکز شهر وحوزه فاطمه الزهرا در کشکوئیه ظرفیتهای بالایی دارند در جذب طلبه تلاش می شود و همه زحمت می کشند اما نسبت به جاهای دیگر کشور در رفسنجان مستثنتی نیست ولی در بعد خوهران نسبت به برادران بهتر می باشد .
وی افزود :در استان کرمان به دو هزار مبلغ نیاز داریم ،امیدواریم جذب طلبه برادران را داشته باشیم اساتید ما با دقت انتخاب شده اند توجه به طلاب محترم صورت می گیرد اساتید دلسوزانه عمل می کنند.
حجت الاسلام رمضانی پور با بیان اینکه رفسنجان از ظرفیت بالای امکانات جهت جذب طلبه را داراست عنوان داشت :حوزه ریحانه النبی بهترین مرکز از نظر فیزیکی جهت توسعه جذب طلبه قرار دادیم حوزه امام حسن(ع) ده پایه تحصیلی دارد ما فقط انجا توانستیم خوابگاه بسازیم ساختمان اموزشی که بالغ بر ۴هزار متر مربع که کمی از فنداسیون کار شروع شده با کمبود بودجه روبرو شده ایم که بخشی از ان را به اتمام برسانیم .
وی ادامه داد :مدرسه علمیه امام حسن مجتبی مظلوم واقع شده است تقاضا داریم حمایت ویژه ای از این مدرسه صورت گیرد .
امام جمعه در پایان از مرحوم هاشمیان و پورمحمدی ،خراسانی ،نجفی و…که کارهای بزرگی در تربیت طلاب نقش مهمی داشتند یاد کرد .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان