مشروح صحبت های آیت ا... خاتمی در یادواره شهدای رفسنجان

انتخابات آزاد، ولایت ستیزان، آلودگی های اقتصادی

  • شناسه خبر: 14094
انتخابات آزاد، ولایت ستیزان، آلودگی های اقتصادی

به گزارش خبرنگار خانه خشتی، امام جمعه موقت تهران صبح امروز در یادواره ۹۲۴ شهید رفسنجان، با اشاره به نقش مهم ایثارگران، رزمندگان، جانبازان، شهدا و خانواده های سرفراز آن ها، گفت: عالمان فرهیخته و شهدا، شناسنامه هر شهر هستند. حجت الاسلام خاتمی نقش مردم رفسنجان را در دوران خفقان و جنگ بسیار با اهمیت […]

خانه » آخرین اخبار » انتخابات آزاد، ولایت ستیزان، آلودگی های اقتصادی

به گزارش خبرنگار خانه خشتی، امام جمعه موقت تهران صبح امروز در یادواره ۹۲۴ شهید رفسنجان، با اشاره به نقش مهم ایثارگران، رزمندگان، جانبازان، شهدا و خانواده های سرفراز آن ها، گفت: عالمان فرهیخته و شهدا، شناسنامه هر شهر هستند.

حجت الاسلام خاتمی نقش مردم رفسنجان را در دوران خفقان و جنگ بسیار با اهمیت عنوان کرد و افزود: مردم رفسنجان از معدود افرادی بودند که در دوران خفقان و جنگ حضور داشتند و این شهر در اوج غربت امام، پایگاه ایشان بود و هست. وی ادامه داد: شهدا زنده اند و ما را می بینند و اگر کمترین زاویه ای بر خط معنویت احساس کنند، آزرده خاطر می شوند.

رخداد فتنه باند مهدی هاشمی معدوم و فتنه ۸۸ در تاریخ جمهوری اسلامی ایران

حجت الاسلام خاتمی اظهار داشت: یکی از نگرانی های این زمان که پیامبر (ص) نیز همیشه از آن نگران بودند، فتنه های کور بود که نمونه آن را در فتنه ۸۸ توسط افرادی که به تعبیر خودشان، امام پشتیبان آن ها بود، شاهد بودیم و در آن عموم مردم ایران متوجه شدند فتنه گران، ولایت را هدف قرار دادند، بنابراین به تکلیف خود عمل کردند و در نهایت، ۹ دی سراسر کشور خروشید.

وی تصریح کرد: فتنه جریانی است که در آن، باطل لباس حق می پوشد، که فتنه باند مهدی هاشمی معدوم، از این دست بود که ماجرای آن تقابل صریح با امام و در نتیجه نظام بود؛ بنابراین فتنه آینده و فتنه های آینده را ولایت ستیزان رقم می زنند

امام جمعه موقت تهران خطاب به حضار افزود: بصیرت داشته باشید و تحت تأثیر احزاب، جبهه ها و باندها نباشید؛ حتی اگر خوب باشند.

چرا می گویند انتخابات باید آزاد باشد؟

حجت الاسلام سید احمد خاتمی افزود: تاکنون آزاد ترین انتخابات در ایران صورت گرفته است؛ اما از دیدگاه فتنه گران از میان انتخابات برگزار شده در ایران، لااقل دهمین انتخابات ریاست جمهوری آزاد نبوده است وآنان بر این باورند که در انتخابات سال ۹۲ اگر کاندیدای مورد حمایت ما رأی آورد، آزاد است؛ در غیر این صورت انتخاباتی از پیش تعیین شده است.

وی تأکید کرد: از این پس کسی که بعد از هشدار مقام معظم رهبری در خصوص چرایی آزاد بودن انتخابات، دَم از انتخابات آزاد بزند، قطعاً ضد ولایت فقیه است.

آلودگی های اقتصادی آفت هر نظام و حکومت است

امام جمعه موقت تهران در سخنان خود، اختلاس سه هزار میلیاردی را یکی از الودگی های اقتصادی عنوان کرد و افزود: برای این گروه ۵۰۰ نفری باید مجازاتی سخت در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به وجود آلودگی های اخلاقی در جامعه، گفت: عامل به وجود آورنده این آلودگی ها در جامعه امروزی، شبکه های ماهوار ای بیگانه است که دشمن توسط آن ها به بهانه های مختلف از جمله برنامه های ورزشی، آشپزی، آموزشی و … دین، اخلاق و جوانان را هدف قرار داده است که بارزترین اثر این شبکه ها افزایش آمار طلاق در کشور است.

برچسب ها:
انتخابات آزاد، ولایت ستیزان، آلودگی های اقتصادی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان