اولین همایش مهرریزان بانوان خیریه کوثر برگزار شد

  • شناسه خبر: 140538
اولین همایش مهرریزان بانوان خیریه کوثر برگزار شد

عصر امروز اولین همایش مهرریزان خیریه کوثر در محل هتل هیلان برگزار شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » اولین همایش مهرریزان بانوان خیریه کوثر برگزار شد

به گزارش خانه خشتی؛ عصر امروز اولین همایش مهرریزان خیریه کوثر با حضور اسماعیلی مسئول خیریه کوثر، فاطمه دانشور مدیر عامل خیریه مهر آفرین، فاطمه السادات حسینی مدیر کل امور بانوان استانداری کرمان و بانوان خیر شهرستان رفسنجان در محل هتل هیلان برگزار شد.
اسماعیلی مسئول خیریه کوثر ضمن خیر مقدم به مهمانان و مدعوین اظهار داشت:خیریه کوثر از آبان ماه ۱۳۹۰ به مدت ۶ سال آغاز به کار کرده است. شروع این خیریه با برپایی یک بازارچه به همت بانوان رفسنجانی همراه بوده است که درآمد حاصل از آن ۷میلیون و ۵۰۰هزار تومن بوده است و در قالب ۳ جهیزیه به خانواده های نیازمند پرداخت شد. وی افزود در ۶سال به کار این خیریه ۱۲دوره بازارچه برپا شده است که سیزدهمین بازارچه این خیریه از دوشنبه ۷ اسفند تا ۱۱ اسفند در هنرستان امام رضا برگزار خواهد شد.
اسماعیلی با اشاره به عملکرد این خیریه در طی ۶ سال خاطر نشان کرد: تامین ۴۰۰ مورد جهیزیه به ارزش تقریبی ۹۰۰ میلیون تومان به صورت حواله و راه اندازی کارگاه خیاطی که با اشتغال زایی همراه بوده؛ درآمد حاصل از آن صرف امور خیریه میشود.

مسئول خیریه کوثر درادامه عنوان داشت: خیریه کوثر با جذب خیرین شهرستان همچنین توانسته کارهایی همچون توزیع ۱۲۰۰بسته مواد غذایی به ۱۵۰ خانواده تحت پوشش خیریه، اهداء ۷۰۰ مورد وام قرض الحسنه، اخذ محصولات نان رضوی با اشتغال زایی ۱۰نفر، راه اندازی یک آشپزخانه برای خدمات دهی به کارخانه ها، برگزاری مراسمات عقیقه، افتتاح یک مطب دندانپزشکی و کمک به بیماران سرطانی را انجام دهد.
وی در پایان به اهداف این خیریه اشاره و اذعان داشت: افزایش صندوق وام قرض الحسنه، تامین جهیزیه نیازمندان، ادامه برگزاری بازارچه ها و جشن ها از اهداف این موسسه خیریه می باشد که امیدواریم با همت خیرین شهرستان این اهداف به انجام برسند.

خبرنگار و عکاس :محدثه زمانی

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان