امام جمعه رفسنجان:

درد امروز جامعه ما تن پروری است / اگر مسئولان یک مقدار خودشان را جم و جور کنند مشکلات حل می شود

  • شناسه خبر: 140535
درد امروز جامعه ما تن پروری است / اگر مسئولان یک مقدار خودشان را جم و جور کنند مشکلات حل می شود

امام جمعه رفسنجان گفت: اگر مسئولان یک مقدار خودشان را جم و جور کنند حل می شود، درد امروز جامعه ما تن پروری است.

خانه » سیاسی » درد امروز جامعه ما تن پروری است / اگر مسئولان یک مقدار خودشان را جم و جور کنند مشکلات حل می شود

 

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی و حدود و مقررات و با تاکید بر اصلاح ذات البین اظهار داشت: گرفتارها امروز در جامعه زیاد شده است مخصوصا مادران بزرگوار به دختران عزیزشان توصیه کنند که باید صبر کنند زندگی صبر و حوصله نیاز دارد با کوچکترین موضوعی نباید مهریه خود را به اجرا بگذارد قطعا اینطور کارها خوشبختی را نمی آورد.

وی افزود: مهریه ها باید سبک باشد از عاقدین محترم خواهش می کنم که در این زمینه روشنگری کنند مهریه ها باید عند الاستطاعه باشد، چه تعداد افراد به خاطر همین بحث در زندان هستند از طرفی خیری سراغ نداریم که برای پرداخت مهریه اقدام کند پس فشار نیاورید از طرفی هرچه مهریه شده باید بپردازید دین است حتی مستحب است اگر زن ببخشد باز هم شما بپردازید.

رمضانی پور گفت: برخی فقرا یارانه هاشان قطع شده هیچکسی جوابگو نیست که چرا قطع شده و باید چطور وصل شود چرا یارانه فقیری از طبقه پایین قطع شده برای قطع کردن خیلی تو کار هستند اما برای وصل کردن نه ، یارانه ها را  هم چماغی بر سر مردم قرار داده اند.

وی تصریح کرد: اصلا قیمتها را برگردانید یارانه را قطع کنید بنزین گران کردید نوش جانتان این همه کالا واردات را قطع کنید بیایید رونق ایجاد کنید اشغال ایجاد کنید ریزش کارگران در کارخانه ها را شاهد هستیم .

رمضانی پور خاطر نشان کرد: خیلی از این گرفتاریها را دولت باید حل کند نه رهبر انقلاب، برخی دولتمردان گوش کر میگیرند می گویند اشکالی ندارد؛ اقا بار کم کاری شما را به دوش می خرند این کم کاری از ما مسئولان است و برخی جوان ها فکر می کنند مقصر رهبری است رهبری کنترل اوضاع و رصد دشمنان قسم خورده و نظارت عالیه بر همه دستگاههای اجرایی کشورمان را دارد نه این کارهای پیش پا افتاده ای که اگر مسئولان یک مقدار خودشان را جم و جور کنند حل می شود.

وی افزود: درد امروز جامعه ما تن پروری است بنده حرف مردم را می زنم اگر کسی خوشش نمی آید به من ربطی ندارد.

خطیب جمعه رفسنجان گفت: امروز بزرگترین نعمت ما نظام مقدس جمهوری اسلامی است مثل نظام ما و رهبری و ولی فقیه وجود ندارد و با این نعمت دشمنی می کنند، این پیشرفت های بسیار برای کشورمان ایجاد شده و دشمن نمی تواند ببینید پاسخ انان را با صبر و استقامت دهیم.

رمضانی پور ضمن عرض تسلیت شهادت سه تن از پرسنل نیروی انتظامی و دو بسیجی در حادثه خیابان پاسداران تهران اظهار داشت: تشکر می کنم از نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت و آرامش در جای جای کشور عزیزمان به ویژه در خیابان پاسداران تهران که برای آرامش مردم از خود بردباری نشان دادند و پاسداری کردند از جان و اموال مردم و از جان خود گذشتند.

وی خاطر نشان کرد: ما مردم از دستگاهی قضایی می خواهیم که با عاملان این قتل ها و آشوب ها به شدت برخورد کنند و نباید براحتی آزاد شوند.

رمضانی همچنین جان باختن جمعی از هم وطنانمان در حادثه سقوط هواپیمای تهران یاسوج به حضور رهبر انقلاب، ملت ایران و خانواده های داغدار تسلیت گفت.

وی در ادامه بیان داشت: آموزش و پرورش بیشترین وقت دانش اموزان را در اختیار دارد معلم اگر یک دقیقه از وقت خود به موضوع تربیتی بپردازد بسیار اثر دارد همه مدیران و معلمان با کمک معاون پرورشی در زمینه تربیتی قدم بردارند این کار مدیریت شده و ممتد صورت گیرد معلم در همه جا معلم است.

رمضانی پور گفت: به پایان سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نزدیک می شویم ، تولید داخل باید با کیفیت بالا و ارزان و راحت در اختیار مردم قرار گیرد و جلوی واردات گرفته شود این رانت ها باید جلویش گرفته شود تا اقتصاد مقاومتی اتفاق افتد.

امام جمعه رفسنجان به فرمایشات امام خامنه ای (مدظله العالی) در دیدار جمعی از مردم قهرمان آذربایجان اشاره کرد و بیان داشت: اشراف گری و بی توجهی به قشر مستضعف حرکتی غیر انقلابی است این نظام اسلامی مردم سالای دینی باید باشد با حرکت و جهت گیری انقلابی باشد ؛ حضرت اقا به عدالت موجود قانع نیستند باید به عدالت نزدیکتر شویم .

وی به برگزاری کنفرانس امنیتی مونیخ و نمایش مضحک توسط نخست وزیر جعلی اسرائیل اشاره کرد و گفت: دنیا فکر نمی کنم که مثل اینها کم عقل باشد که گمان کنند یه قطعه اهنگ متعلق به ایران است، وزیر محترم امور خارجه مورد وثوق رهبری هستند پاسخ محکم و دندان شکن به نکته واهی آنان دادند و از ایشان تشکر می کنیم.

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان