حجت الاسلام میر علی اکبری مطرح کرد:

رزمندگان شکنجه هاو سختی هایی کشیدند تا ما در امنیت باشیم/برخی انقلابی بودند ولی انقلابی نمادند

  • شناسه خبر: 138307
رزمندگان شکنجه هاو سختی هایی کشیدند تا ما در امنیت باشیم/برخی انقلابی بودند ولی انقلابی نمادند

حجت الاسلام میر علی اکبری گفت :برخی می گویند شهدا و سختیهای انها امل بازی است ولی سوز شهدا دل ادم را می سوزاند ،رزمندگان شکنجه هاو سختی هایی کشیدند تا ما در امنیت باشیم ایستادگی را باید از شهدا یاد بگیریم .

خانه » آخرین اخبار » رزمندگان شکنجه هاو سختی هایی کشیدند تا ما در امنیت باشیم/برخی انقلابی بودند ولی انقلابی نمادند

به گزارش خانه خشتی ؛حجت الاسلام میر علی اکبری در دومین یادواره ۲۸ شهید مفقود الاثر شهرستان رفسنجان که در مسجد جامع برگزار شد ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) اظهارداشت :ما امشب می خواهیم خودمونی با شهدا حرف بزنیم ،جوان دیروز در جنگ دیروز ثابت کرد و جوان امروز در جنگ امروز می خواهد ثابت کند جنگ دیروز جنگ قرارگاه و مرز خاکی و اسمانی بود ولی جنگ امروز جنگ دیدگاهی است .
وی بیان داشت :جنگ امروز جنگ مغزهاست ،جنگ امروز به جای جنگ مهمات، به جنگ ذائقه مهمات تبدیل شده است دشمن می خواهد مدل برخورد زندگی عوض شود .
حجت الاسلام میر علی اکبری به حریم ولایت اشاره کرد وتصریح کرد :جنگ امروز ما جنگ عقیده است ،دشمن براینکه انقلاب ما را از ما بگیرد یاد و خاطره شهدا را نشانه گرفته می خواهد جوانان امروز را از شهدا دور کنند .
وی افزود :منطق شهدا و پیغمبران چی بوده است ؟اگر ما توانستیم این منطق ها را به جوانان امروز اموزش دهیم ارزش دارد ،برخی می گویند ول کنید این مسخره بازیها را !من سید می فهم اگر لباس پیغمبر بر تنم است و من مسئول اگر مسئولیت دارم ، استاندار و مرجع تقلید و… شدم باید بدانم به خاطر کی بوده است حتی مقام معظم رهبری می فرمایند اگر این مقام را به ما داده اند شهیدان زیادی تقدیم شده است امروز مادران چشم انتظار زیادی در شهرستان داریم که منتظر خبری از فرزندانشان هستند .
حجت الاسلام میر علی اکبری خاطرنشان کرد :ما سه کشور فارسی زبان داریم که مجموع جمعیت انها ۱۱۲ میلیون است که دشمن برای انها نقشه می کشد انها برای این جمعیت، ۱۶۳ شبکه طراحی می کند ایا میدانید هزینه راه اندازی این شبکه ها چقدر است ؟هزینه راه اندازی یک شبکه معادل ۳ میلیارد و ۵۰۰ تومان است ۲۱۰ میلیون تومان برای شبکه من و تو برنامه زرشک و بفرمایید شام ، سالیانه و ماهیانه ۶۶میلیارد تومان خرج می کنند برانیکه که انها اسلام و اخلاق را مخالف منافع خود می دانند .
وی با بیان اینکه خیلی ها انقلابی بودند ولی انقلابی نمادند خیلی ها زبیر بودند و عاشق اهل بیت و اسلام بودند ولی در رکاب اهل بیت نمادند گفت :کسانیکه در جنگ رفتند بی سواد و نفهمیده نبودند بلکه در مقام خداوند ارزش داشتند، فهمیده بودند که باید در مقابل کسانی که مخالف مبانی اسلامی هستند باید بجنگند .

حجت الاسلام میر علی اکبری به ایستادگی و سختیهای شهدا اشاره کرد و عنوان داشت :شهدا فدا شدند تا ما فدا نشویم ،شهدا مقاومت کردند تا ما بت پرست نشویم ،قران پرست و یکتاپرست بمانیم .
وی ادامه داد :برخی می گویند شهدا و سختیهای انها امل بازی است ولی سوز شهدا دل ادم را می سوزاند ،رزمندگان شکنجه هاو سختی هایی کشیدند تا ما در امنیت باشیم ایستادگی را باید از شهدا یاد بگیریم .
حجت الاسلام میر علی اکبری اذعان داشت :ما از شکنجه های شهدا و رزمندگان خبر نداریم و چه می دانیم که شهدا چه کشیده اند ؟ چه کسی می داند هویزه و سوسنگرد کجاست و انجا چه اتفاقاتی افتاد ؟چه کسی می داند نبرد تانک با تن چیست ؟چه کسی می داند ۱۲۰ دانشجوی خط امام زیر تانکها له شده اند ؟
وی افزود :اینها بچه تنبل نبودند ،اینها خاطرات رزمندگان هست که کسی از ان خبر ندارد حضرت امام راحل چه به این رزمندگان یاد داد که عرفان واقعی را در جنگ تجربه کردند .
حجت الاسلام میر علی اکبری گفت :نصرت حقیقی یعنی سیلی خوردن پای ولایت است دشمن با جمهوری اسلامی کار ندارد با انقلاب ما کار دارد ،هدف اول انها ولایت زدنی است اگر ولایت را از ما بگیرند به هدفشان می رسند همانطورکه حسین بن علی را می خواستند از ما بگیرند .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان