برترینهای شاهد در کنکور ۹۶ در رفسنجان تجلیل شدند/تصاویر

  • شناسه خبر: 138073
برترینهای شاهد در کنکور ۹۶ در رفسنجان تجلیل شدند/تصاویر

مراسم تجلیل از برترینهای شاهد شهرستان رفسنجان در کنکور ۹۶ در سالن شهدای دانش آموز برگزار شد.

خانه » رفسنجان » برترینهای شاهد در کنکور ۹۶ در رفسنجان تجلیل شدند/تصاویر

به گزارش خانه خشتی ؛مراسم تجلیل از برترینهای شاهد شهرستان رفسنجان در کنکور ۹۶ باحضور امام جمعه ، شهردار ، رئیس اموزش و پرورش و جمعی از مسئولین دیگر در سالن شهدای دانش آموز برگزار شد.

حسینی رئیس اموزش و پرورش رفسنجان در مراسم تجلیل از برترینهای شاهد شهرستان در کنکور ۹۶ ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت :از همه دانش اموزان ، خانواده های انان، مدیران و مسئولین تشکر می کنم .

وی بیان داشت :اگر امروز مسئولی، رئیس است فقط به خاطر خون شهداست ،شهدا و ازادگانی که از این مرز و بوم دفاع کردند و اگر مسئولی در جشن ما شرکت نکرد شاید به خاطر این بود که جلسه ما کوچک باشد .

حسینی ضمن تشکر از دکتر اذین و فصیحی هرندی جهت شرکت در جلسه افزود :دانش اموزان برتر و موفق شاهد ما هرسال رو به افزایش است ،همه دغدغه ها و نواقصی که در وجود ما وجود دارد شاید به نوعی مرتفع شود  ولی بسیار برای ما برکت است و باور ما این است همه چیزهای ظاهری که وجود دارد به خاطر معنویتی است که بر جامعه ما حاکم است .

وی خطاب به دانش اموزان تصریح کرد :خود مدیریتی در زندگی نکته مهمی است که باید به ان توجه کنید اگر در زندگی هدف خود را ترسیم کنید و برای هدف برنامه ریزی کنید یکی از ارکان موفقیت شما در زندگی به شمار می اید .

حسینی افزود :خود ارزیابی دومین نکته ای است کمتر در زندگی دانش اموزان دیده می شود ،باید به خودمان منصفانه و باورانه نمره بدهیم زندگی ،برنامه و هدف خود را تجزیه و تحلیل کنیم انسانهای موفق برنامه های خود را مورد تجزیه قرار می دهند .

رئیس اموزش و پرورش بیان داشت :جای ارزیابی  صادقانه هم در زندگی معنوی و زندگی ظاهری ما کمتر دیده می شود اگر به این توانایی برسیم که رفتار و کردار خود را ارزیابی کنیم قدم بسیار بزرگی جهت پیشرفت خود برداشتیم .

وی خودسازگاری را  بهترین راه برای رسیدن به هدف دانست و گفت :باید برنامه ریزی و ارزیابی را با روشهای درست سازگاری دهیم ،تناسب بین روشها و رفتارما باعث می شود که ما به هدف برسیم .

حسینی با اشاره به اینکه روشهای موفقیت امروز با دیروز فرق دارد عنوان داشت :اگر بتوانیم اندیشه و رفتار خودمان را با روشهای صحیح ،استاندارد و معیار در جامعه مطاقبت بدهیم قطعا ما را در رسیدن به هدف یاری می کند .

وی ادامه داد :اگر بخواهیم به قله های سعادت (انسانیت انسان بودن و کسب فضایل انسانی ) باید راه ان را بدست اوریم ،سعادت و خوشبختی همه مردم  در رسیدن به خداست ،رسیدن به خدا راه های محتلف دارد یکی رسیدن به خدا را خدمت به خلق و دیگری رسیدن به خدا را مسائل عارفانه می داند .

حسینی تاکید داشت :همان چیزی که ما باید به عنوان جانشین خداوند بر روی زمین  انجام دهیم همان صفات خداوند است که ما باید انها را در خود تقویت کنیم و در جامعه انها را به عینیت بشناسیم این همان راه سعادت است .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان