مدیر سابق مس منطقه کرمان:

آلودگی آنقدر مساله حادی نیست /ابر بزرگی که از دودهای مس سرچشمه بلند است بخار آب است

  • شناسه خبر: 138024
آلودگی آنقدر مساله حادی نیست /ابر بزرگی که از دودهای مس سرچشمه بلند است بخار آب است

مدیر سابق مس منطقه کرمان گفت: این ابر بزرگی را که می بینید فیلم و عکس میگیرند این ابر است که بالای کارخانه الماس کویر هم هست بخار آب است یک درصد یا دو درصد آن so2 دارد، قدیم هم وجود داشته ۳۵ سال داشته است.

خانه » آخرین اخبار » آلودگی آنقدر مساله حادی نیست /ابر بزرگی که از دودهای مس سرچشمه بلند است بخار آب است

به گزارش خانه خشتی به نقل از ارمان کرمان ، مدیر سابق مس منطقه کرمان گفت:بنده با مدیر کل محیط زیست و دادگستری جلسه گذاشتیم ، توضیح دادیم و گزارش مکتوب ارسال شده که این هیاهو است چیزی نیست این ابر بزرگی را که می بینید فیلم  و عکس میگیرند این ابر است که بالای کارخانه الماس کویر هم هست بخار آب است یک درصد یا دو درصد آن so2 دارد، قدیم هم وجود داشته ۳۵ سال داشته است.

محمد حسنی مدیر سابق مس منطقه کرمان در مراسم معارفه میر جدید مس سرچشمه اظهار کرد: بحرانی که دلمان را شکست اعتصاب خرداد ماه بود که چند نفر  بودند اما  مسئله ای بود که داشت همه عزیزان زحمت کش را فریب می داد که خوشبختانه با هوشیاری حراست واحدهای تولیدی و سایر نیروها مدیریت شد.

مدیر سابق مس منطقه کرمان با بیان اینکه با تغییر تکنولوژی ذوب نزدیک به یکسال و ۶ ماه کار خط متوقف میشد، گفت:درآوردن ریورب و چسابدن فلش به جای آن یک پیوند عضو بود که زحمات فراوانی در بر داشت، همه عزیزان کمک کردند که این در حال تولید با کمترین توقف این پیوند انجام شد.

وی ادامه داد:بحران جمعه سیاه ۱۷ شهریور ۹۶ در حالی که همه ناراحت بودند از این کار شیرینی که تلخ شد خوشبختانه در کمال ناباوری دوست و دشمن این کار همه می گفتند ۶ ماه وقت می خواهد ۴۵ روزه راه افتاد.

محمد حسنی با اشاره به اینکه بحران اخیر که مدیریت شد بحث آلایندگی است،تصریح کرد:محیط زیست هم آلودگی که اشاره شد دارد که  هنوز هم جای پتانسیل دارد که هوشمندی همه را می طلبد  به ویژه مدیریت جدید و واحد حراست در این قضیه هوشمندانه عمل کنند چرا که برخی واقعا می خواهند از این نمد کلاهی برای خودشان بسازند در حالی که  آلودگی آنقدر مساله حادی نیست.

وی عنوان کرد:بنده با مدیر کل محیط زیست و دادگستری جلسه گذاشتیم ، توضیح دادیم و گزارش مکتوب ارسال شده که این هیاهو است چیزی نیست این ابر بزرگی را که می بینید فیلم  و عکس میگیرند این ابر است که بالای کارخانه الماس کویر هم هست بخار آب است یک درصد یا دو درصد آن so2 دارد، قدیم هم وجود داشته ۳۵ سال داشته است.

مدیر سابق مس منطقه کرمان با بیان اینکه الان زمستان است آلودگی نیز است  و همه هم بر روی فلش حساسند و اظهار نظر می کنند، اذعان کرد:در رفسنجان اظهار نظر کن هم زیاد دارد کوچکتر وجود ندارد و همه بزرگ هستند.

وی ادامه داد:فردی به عنوان کارشناس محیط زیست و نه رسما، یک دانشجوی محیط زیست عنوان کرده که به نظر من باید سرچشمه تعطیل شود تا پروژه اسید راه اندازی شود و از سودجویی سهامداران جلوگیری شود،این حرفهای مفت است .

محمد حسنی خاطر نشان کرد:چه فرقی کرده این ۳۵ سال این فرد کجا بوده است که هم اکنون این مطالب عنوان می شود ، این مسائل هوشمندی می خواهد و هنوز خاموش نشده الان محیط زیست رها کرده اما اثرات آن در رسانه و اجتماع مسیرش می رود که باید مدیریت شود.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان