مسئول کانون همبستگی فرزندان شاهد رفسنجان مطرح کرد :

کانون همبستگی فرزندان شاهد رفسنجان یک نمایندگی از کانون همبستگی شاهد تهران و به دستور مقام معظم رهبری شکل گرفته است

  • شناسه خبر: 137999
کانون همبستگی فرزندان شاهد رفسنجان یک نمایندگی از کانون همبستگی شاهد  تهران و به دستور مقام معظم رهبری شکل گرفته است

فرزند شهید دهقان رجبی گفت:کانون همبستگی فرزندان شاهد رفسنجان یک نمایندگی از کانون همبستگی فرزندان شاهد در تهران می باشد که به دستور مقام معظم رهبری شکل گرفته است .

خانه » آخرین اخبار » کانون همبستگی فرزندان شاهد رفسنجان یک نمایندگی از کانون همبستگی شاهد تهران و به دستور مقام معظم رهبری شکل گرفته است

به گزارش خانه خشتی ؛فرزند شهید دهقان رجبی مسئول کانون همبستگی فرزندان شاهد رفسنجان در مراسم تقدیر از خانواده شهدای مفقودالاثر اظهار داشت :کانون همبستگی فرزندان شاهد رفسنجان یک نمایندگی از کانون همبستگی فرزندان شاهد در تهران می باشد که به دستور مقام معظم رهبری شکل گرفته است .
وی بیان داشت :این کانون به فرمایش مقام رهبری و در جلسه ای که با فرزندان شاهد داشتند و گلایه هایی که در خصوص کم کاری ها ، فرهنگ ایثار و شهادت و عدم توجه به خانواده های شهدا بود ایجاد شد و این کانون در رفسنجان قریب یک سال است که کارخود را اغاز کرده است .
مسئول کانون همبستگی فرزندان شاهد تصریح کرد :برگزاری طرح نایب الشهید ،دیدار از خانواده شهدا،برگزاری مراسمات هیات میثاق شهدا از جمله برنامه های این کانون بوده است و در اینده برنامه های متنوع دیگری در دستور کار داریم.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان