فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان مطرح کرد :

شهدای گمنام نزد خداوند مقام ویژه ای دارند

  • شناسه خبر: 137997
شهدای گمنام نزد خداوند مقام ویژه ای دارند

گفت :شهدای مفقودالاثر و گمنام نزد خداوند مقام بالا و ویژه ای دارند و باید به انها توسل کنیم وهمچنین با توسل به حضرت فاطمه (س) چشمان منتظر۲۸ شهید گمنام رفسنجان از درب منزل برداشته شود .

خانه » رفسنجان » شهدای گمنام نزد خداوند مقام ویژه ای دارند

به گزارش خانه خشتی ،سرهنگ علی سلطانی در مراسم تقدیر از خانواده های شهدای مفقود الاثر رفسنجان اظهار داشت :با دعای خیر شما پدران و مادران از سال گذشته تا کنون دو نفر از شهدای گمنام ما برگشتند این جز به دعای خیر شما و زحمات هیات نبوده است .
وی با بیان اینکه خانواده های شهدا چشم و چراغ ملت هستند تصریح کرد :همه دشمنان اسلام ،کمر همت را بسته اند تا این نظام را نابود کنند ،شما خانواده های شهدا سالها دوری ، رنج و سختیهای سفر فرزند خود را به دوش می کشید و این سعادتی بود که در گلزار هشت سال دفاع مقدس نصیب شما شد ،همه ملت ایران در دفاع مقدس حضور نداشتند گرچه شریک بودند و همت گذاشتند از دو میلیون رزمنده و قریب ۲۲۰ هزار شهید هر کسی نتوانست از گلزار شهدای ۸ سال دفاع مقدس گل بچیند و گلاب بگیرد .
سرهنگ سلطانی بیان داشت :هر کجا که مشکلی پیش می اید به ائمه رو می کنیم چراکه انها واسطه فیض نزد خداوند هستند اما در مداحی ها می شنویم که فرزندان فاطمه زهرا (س) مظلوم بودند و به انها متوسل می شویم اگر همه عالم به حضرت زهرا (س) متوسل می شوند به دلیل ان است که ایشان گمنام هستند.
وی افزود :شهدای مفقودالاثر و گمنام نزد خداوند مقام بالا و ویژه ای دارند و باید به انها توسل کنیم وهمچنین با توسل به حضرت فاطمه (س) چشمان منتظر۲۸ شهید گمنام رفسنجان از درب منزل برداشته شود .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان