رئیس دانشگاه ولی عصر رفسنجان مطرح کرد :

مهمترین وظیفه روابط عمومی ایجاد روابط قوی و تقویت ارتباطات داخلی و بین المللی است

  • شناسه خبر: 137923
مهمترین وظیفه روابط عمومی ایجاد روابط قوی و تقویت ارتباطات داخلی و بین المللی است

محمدعلی دهقان رئیس دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان گفت :
مهمترین وظیفه روابط عمومی ایجاد روابط قوی و تقویت ارتباطات داخلی و بین المللی است

خانه » آخرین اخبار » مهمترین وظیفه روابط عمومی ایجاد روابط قوی و تقویت ارتباطات داخلی و بین المللی است

به گزارش خانه خشتی ؛دکترمحمدعلی دهقان رئیس دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان پیش از ظهر امروز در جلسه گردهمایی مدیران روابط عمومی شهرستان و منطقه هشت کشور اظهار داشت :قریب ۱۲۰ سال است که روابط عمومی ها درکل دنیا شکا گرفته اند و در حال فعالیت هستند .
وی با بیان اینکه تبلیغ پیامبران همان مقوله روابط عمومی است تصریح کرد :سابقه روابط عمومی در ادیان اسلامی از اولین پیامبر شروع می شود، سراسر زندگی پیامبران سرلوحه و مانند روابط عمومی قوی عمل شده است ، اینکه کمتر از ۵۰ سال اسلام بزرگترین قدرتهای زمان را تسخیر می کند و ان چیزی که انقلاب را فراگیرد کرد به خاطر روابط عمومی قوی پیامبر بود .
دهقان به نقش مهم روابط عمومی ها اشاره کرد و بیان داشت :از روابط عمومی ها هم می شود استفاده بد و هم استفاده خوب کرد ، معاویه از روابط عمومی در راستای اهداف پلید خود استفاده می کرد.
وی با اشاره به اینکه سابقه رسمی روابط عمومی ایران به سال ۱۳۲۲ بر می گردد افزود : اداره کل انتشارات تبلیغات در این سال تاسیس شد و در سال ۱۳۲۷ اولین روابط عمومی در شرکت نفت به صورت رسمی کار خود را شروع کرد و در سال ۸۶ اولین ایین نامه روابط عمومی نگاشته شد .
رئیس دانشگاه ولی عصر تاکید داشت :با پیشرفت علم و گسترش فضای مجازی و تبلیغات وظیفه خطیر روابط عمومی ها هم تحت تاثیر قرار می گیرد ،هر کشوری که بخواهد کاری انجام بدهد ابتدا باید از طریق روابط عمومی اذهان مردم را روشنگری و اماده نماید .
وی با بیان اینکه باید تمامی ارتباطات از طریق روابط عمومی تقویت شود گفت :روابط عمومی در داخل سازمان خود وظایفی دارد و می توانند ارتباط خوبی بین مردم و مسئولین به وجود اورد مخصوصا در دانشگاه ها که قشرهای مختلف با رشته های مختلف وجود دارد ارتباط بین سطوح مختلف در یک سازمان از طریق روابط عمومی شکل می گیرد .
دکتر دهقان به اهمیت روابط عمومی بین المللی اشاره کرد و خاطرنشان کرد :روابط عمومی در شناساندن و ارتباطات ان موسسه با بیرون می تواند فعال و موثر باشد ،علاوه بر وظایف عمومی در هر نهاد و منطقه ای وظایف روابط عمومی فرق می کند .
وی افزود :روابط عمومی ها در شناساندن استعدادها و از بالقوه به بالفعل دراوردن ان نقش مهمی دارند مثلا دره راگه در رفسنجان از سه دره مهم است شاید کسی از ان خبری نداشته باشد و عدم اطلاع مردم از این دره ناشی از ضعف روابط عمومی و کوتاهی ان می باشد .
رئیس دانشگاه ولی عصر اذعان داشت :باید از کانال ها و سایت ها در راستای برنامه های خوبی و مقاصد منطقی استفاده کرد روابط عمومی می تواند این کانال ها را مثمر ثمر کند و از این سایت ها استفاده کنند .
وی افزود :مهمترین وظیفه روابط عمومی ایجاد روابط قوی و تقویت ارتباطات داخلی و بین المللی است.
دکتر دهقان ادامه داد :با نشست های دورهمی بسیاری از مشکلات منطقه حل خواهد شد .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان