گلایه اعضای شورای دره در از مظلومیت روستایشان / آب و پل مشکل اصلی روستا

  • شناسه خبر: 137920
گلایه اعضای شورای دره در از مظلومیت روستایشان / آب و پل مشکل اصلی روستا

اعضای شورای روستای دره در رفسنجان: روستایمان مظلوم واقع شده است.

خانه » اجتماعی » گلایه اعضای شورای دره در از مظلومیت روستایشان / آب و پل مشکل اصلی روستا

اعضای شورای روستای دره در رفسنجان در گفتگو با خانه خشتی در خصوص مشکلات این روستا اظهار داشتند :روستای دره در اخرین روستایی است که بعد از نه سال در حال حاضر اقدام به گازرسانی شده است .
ایشان اظهار داشتند:چاهی که قریب شش سال است به علت نبود اعتبار بلاتکلیف مانده است فقط در دوسال قبل به طول ۳ کیلومتر لوله گذاری شده است ولی بعد از ان اعتباری اختصاص نیافته است.
وی بیان داشت :آب اشامیدنی این روستا از آب قنات روستا می باشد ،در خصوص آب مصرفی مردم این روستا ،مردم مدت یک ساعت در طول روز می توانند آب آشامیدنی داشته باشند ،درختان این روستا خشک شده است و در خصوص کشاورزی آبی نداریم اما با صحبتها و پیگیری هایی که با مسئولین اداره آب و فاضلاب شهرستان و استان و استانداری انجام گرفت قرار شد با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان قسمتی از لوله گذاری واقع در پشت سقاخانه حضرت ابوالفضل (ع) انجام و در فاز بعدی با انجام مناقصه و تعیین پیمانکار بعد از تخصیص بودجه انجام پذیرد
وی از دره در به عنوان قطب فرش استان نام برد و گفت :بهترین فرش دستباف کرمان در این روستا بافته می شود و در این امر ما نیاز به حمایت داریم .
اعضای شورای دره در گفتند: در حال حاضر ۵۰۰ خانوار در این روستا ساکن هستند مشکل اصلی این روستا آب و پل این روستا است چراکه این پل راه مواصلاتی بین روستاهاست اگر با بارندگی زیاد ارتباط این پل قطع شود مشکلاتی ایجاد می شود کما اینکه در سالهای قبل سه تن از اهالی در این رودخانه گرفتار و جان خود را از دست دادند.
وی افزود :از لحاظ امنیتی به خصوص در شب رفت و آمد مشکل است و حتی نبود علائم در این پل مشکلات آن را دو چندان کرده است و عواقب آن به عهده مراجع مربوط میباشد.
ایشان افزود: نامه درخواست و پیگیری اختصاص بودجه حوادث به استانداری و نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی جناب مهندس محمدی انارکی تقدیم گردیده و منتظر اعلام جواب و اختصاص بودجه از تهران هستیم.
اعضای شورا اعلام داشتند با تمام توان پیگیر مطالبات بحق اهالی روستا هستند.
امیدواریم با همت و اراده مسولین مشکلات این روستا نیز حل شود.

برچسب ها:
پل دره در روستای دره در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد

    500خانوار ساکن روستا هستن؟؟؟؟
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان