بخشدار مرکزی رفسنجان خبر داد :

اولین بازارچه تولیدات روستایی و اقتصاد مقاومتی در دره در رفسنجان برپا می شود

  • شناسه خبر: 137701
اولین بازارچه تولیدات روستایی و اقتصاد مقاومتی در دره در رفسنجان برپا می شود

بخشدار رفسنجان گفت: اولین بازارچه تولیدات روستایی و اقتصاد مقاومتی شهرستان رفسنجان در روستای دره در ایجاد خواهد شد .

خانه » اقتصادی » اولین بازارچه تولیدات روستایی و اقتصاد مقاومتی در دره در رفسنجان برپا می شود

به گزارش خانه خشتی ؛ مصطفی بخشی بخشدار مرکزی رفسنجان در جلسه بررسی مشکلات روستاهای حومه شرقی بخش مرکزی شهرستان رفسنجان اظهار داشت :مشارکت مردم در روستاها کم شده است ،در کوچه و خیابان محله خود هر کدام به عنوان همیار باشید و مشارکت همیار باعث جذب مردم می شود .

وی با بیان اینکه باید رقابت را بین مردم روستا به وجود اورد عنوان داشت :همکاری و همدلی باعث توسعه روستاها خواهد شد ،اگر اعضای شوراها باهم اختلاف داشته باشند موفق نخواهند شد .

بخشدار مرکزی تصریح کرد :با توجه به زلزله خیز بودن استان کرمان ،ستاد مدیریت بحران در روستاها تشکیل می شود و برای تمامی روستاها خانه هلال روستایی راه اندازی می شود .

وی افزود :ما به دنبال ایجاد روحیه نشاط در روستاها هستیم ،اگر این مهم تحقق یابد مردم در حوزه های عمرانی،فرهنگی روستا ورود پیدا خواهند کرد .

بخشی با اشاره به اینکه برای ایجاد روحیه نشاط باید به دنبال احیای ورزشهای بومی و محلی باشیم  بیان داشت :اولین مسابقات ورزشی بومی و محلی مرکزی را به زودی برگزار خواهیم کرد .

بخشدار مرکزی شهرستان تاکید داشت :اجرای دوره های اموزشی برای دهیاران و توانمندسازی دهیاریها از اولویت های کاری ماست ،دهیاریها باید خوداکتفا شوند تسهیلات درامدزایی در اختیارانها قرار می گیرد و استفاده از ظرفیتهای روستایی به منظور توسعه روستاها باید مد نظر گیرد.

وی خاطرنشان کرد :دولت با تسهیلات اشتغال روستایی با سود ۶ درصد در اختیار روستائیان قرار می دهند افراد متقاضی با ارائه طرح ها در سایت کارا ثبت نام کنند .

بخشی ادامه داد :اولین بازارچه تولیدات روستایی و اقتصاد مقاومتی در روستای دره در ایجاد خواهد شد .

برچسب ها:
اقتصاد مقاومتی بازارچه روستای دره در مصطفی بخشی بخشدار رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان