امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته مطرح کرد:

مسیر خواسته های مردم نباید عوض شود

  • شناسه خبر: 137482
مسیر خواسته های مردم نباید عوض شود

امام جمعه رفسنجان گفت: مطالبه مردم باید به حق پاسخ داده شود ، مسیر خواسته ها نباید عوض شود مطالبه گری باید در جامعه وجود داشته باشد مسئولین به مطالبات به حق رسیدگی و توجه کنند.

خانه » سیاسی » مسیر خواسته های مردم نباید عوض شود

به گزارش خانه خشتی ؛ امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت همگان به رعایت تقوی الهی اظهار داشت :سه گروه که در روز قیامت شفاعت می کنند و خداوند شفاعت آنان را مورد پذیرش قرار می دهد انبیا علما و شهدا هستند همه باید راه شهدا را ادامه بدهند تا زمینه شفاعت انان فراهم شود.
وی بیان داشت : همه ما باید خود را مدیون شهدا بدانیم شهید خراسانی بیش از ۲۹ سال از زمان شهادتش میگذرد پدر و مادر این شهید چقدر انتظار فرزندانشان را کشیدند این شهدا با دادن خون مطهرشان به ما صلابت بخشیدند و عزت آفریدند.
وی با اشاره به اینکه ما مدیون شهدا هستیم تصریح کرد :  اگر امروز هم نیاز باشد همین بسیجیان و پاسداران مخلص جان شیرین خودشان را درطبق اخلاص قرار می دهند و تقدیم می کنند.
امام جمعه به ارتحال عالم مجاهد و جانباز سرافزار دوران هشت سال دفاع مقدس حجت الاسلام دکتر محمد سلطان مرادی امام جمعه موقت اسبق رفسنجان و نماینده ولی فقیه در دانشگاه ولیعصر(عج) و دانشگاه باهنر کرمان اشاره کرد و افزود : وی یک روحانی فعال بودند و ارتحال ایشان ضایعه دردناکی بود ؛امیدواریم بتوانیم قدر این عالمان با بصیرت و عالم به زمان را بیشتر بدانیم.

رمضانی پور ضمن گرامیداشت تشکیل شورای انقلاب در سال ۵۷ در چنین روزی تاکید داشت :امام(ره) در پاریس دستور دادند که شورای انقلاب باید تشکیل شود و زمینه دولت موقت برای تشکیل نظام ایجاد شود هنوز خبری از فرار شاه نبود ، با فرار شاه در ۲۶ دیماه زمینه فجر انقلاب اسلامی به وجود امد .
وی ادامه داد :امام خیلی دوراندیش بودند امروز هم رهبر فرزانه انقلاب می فرماید تا ۲۵ سال آینده اسرائیلی وجود ندارد و این هم محقق می شود.
امام جمعه رفسنجان ضمن اظهار امیدواری به اینده گفت : این فرموده رهبر فرزان انقلاب است که من به آینده و جوانان خیلی امیدواریم  این یک اعتقاد و باور است به عنوان یک نوید برای خودمان بدانیم خوش بین باشیم اما همه خوب و خالصانه و صادقانه کار کنیم در حوزه های مختلف خوب جواب می دهد و قطعا نتیجه از ان ما خواهد بود.
رمضانی پور عنوان کرد :پدران شما خوب شما را تربیت کردند و امروز جواب دادید من و شما باید برای آینده و نسل جوان کار کنیم تا  این انقلاب را به دست صاحب اصلی اش حضرت مهدی فاطمه(عج) برسانیم.
وی افزود :نقشه های آمریکا به خاطر هوشمندی ملت ناکام مانده است این چند وقت تیرشان به سنگ می خورد رهبری فرمودند شرط دوام جمهوری اسلامی روحیه و کار انقلابی و جهادی است به من و شما می فرماید نه به عوامل بیرون از این کشور.
رمضانی پور با بیان اینکه امید بستن به آمریکا یعنی خسارت محض افزود : خدا را شاکریم که دولت محترم و وزرا به این نتیجه رسیدند این خیلی خوب است و می تواند در داخل کشور تولید کنندگان و سرمایه گذارن فعال و امیدوار شوند که با  اتکا به داخل و توانمندی هایی که وجود دارد ما موفق خواهیم شد .

وی با اشاره به بیانات رهبری در جمع مردم قم بیان داشت : مطالبه مردم باید به حق پاسخ داده شود ، مسیر خواسته ها نباید عوض شود مطالبه گری باید در جامعه وجود داشته باشد مسئولین به مطالبات به حق رسیدگی و توجه کنند.
وی خاطر نشان کرد :تنها ایمان به اینکه ما دشمن داریم کافی نیست و نباید ما را از ضعف های خودمان غافل کند اگر مشکل داخلی نداشته باشیم هیچ دشمنی نمیتواند  بر جامعه ما تاثیر بگذارد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان