با حضور خانواده ایشان صورت میگیرد؛

برگزاری اولین سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در زادگاهش

  • شناسه خبر: 136831
برگزاری اولین سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در زادگاهش

اولین سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور خانواده ان مرحوم روز جمعه ۱۵ دیماه در مسجد جامع رفسنجان برگزار می شود.

خانه » فرهنگی مذهبی » برگزاری اولین سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در زادگاهش

به گزارش خانه خشتی ، عصر امروز جلسه هماهنگی برگزاری مراسم سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور مسئولین رفسنجان در فرمانداری برگزار شد.

علیار اسکندری فرماندار رفسنجان در این جلسه ضمن اعلام خبر برگزاری اولین مراسم سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در شهر رفسنجان با حضور خانواده آن مرحوم در روز جمعه ۱۵ دیماه در محل مسجد جامع این شهر از ساعت ۱۵ الی ۱۷ اظهار داشت: همچنین مراسم دیگری در روز پنجشنبه ۱۴ دیماه در مسجد جامع نوق رفسنجان نیز پس از نماز مغرب و عشاء برگزار می گردد.

وی افزود: مراسم رونمایی از تندیس آیت الله هاشمی نیز صبح روز شنبه ۱۶ دیماه در دانشگاه فرهنگیان شهر کرمان و مراسم سالگرد ایشان نیز عصر همین روز در حسینیه ثارالله این شهر برپا می شود.

فرماندار رفسنجان خاطر نشان کرد: آیت الله هاشمی از سرمایه های نظام و یکی از بنیانگذاران این انقلاب بودند و نام رفسنجان با هاشمی رفسنجانی توام است، این نشانه های انقلاب بایستی به نسل جوان معرفی شوند.

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان نیز در این جلسه بر هرچه باشکوهتر برگزار شدن این مراسم تاکید کرد و گفت: تکریم از شخصیت ایشان در واقع تکریم از انقلاب، نظام ، امام و رهبری خواهد بود.

حجت الاسلام علی هاشمیان رئیس شورای شهر رفسنجان نیز از این مراسم که توام با ششمین سالگرد حجت الاسلام محمد هاشمیان امام جمعه فقید رفسنجان برگزار میگردد با عنوان دومین یادمان یاران انقلاب یاد کرد و گفت: در سالهای گذشته همه در برگزاری این مراسم کمک کردند که نشان از وحدت و همراهی همه دوستان است.

برچسب ها:
سالگرد ارتحال هاشمی رفسنجانی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان