رئیس اداره کار رفسنجان عنوان کرد :

اختصاص اعتبار ۶۱۸ میلیارد تومان برای ایجاد ۲۰ هزار شغل در استان

  • شناسه خبر: 136091
اختصاص اعتبار  ۶۱۸ میلیارد تومان برای ایجاد ۲۰ هزار شغل در استان

رئیس اداره کار رفسنجان گفت: مبلغ اعتبار استانی ۶۱۸ میلیارد تومان به صورت شناور با سود تسهیلات ۱۸ درصد برای ۲۰ هزار نفر در استان شغل ایجاد خواهد کرد .

خانه » اقتصادی » اختصاص اعتبار ۶۱۸ میلیارد تومان برای ایجاد ۲۰ هزار شغل در استان

به گزارش خانه خشتی ؛  کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان رفسنجان با حضور اسکندری نسب فرماندار ،علی ارمان معاون برنامه ریزی فرمانداری و رئیس اداره کار شهرستان و جمعی از روسای ادارات در محل فرمانداری برگزار شد .

محمد عسکری رئیس اداره کار و امور اجتماعی شهرستان در این جلسه اظهارداشت :مبلغ اعتبار استانی ۶۱۸ میلیارد تومان به صورت شناور با سود تسهیلات  ۱۸ درصد برای ۲۰ هزار نفر در استان شغل ایجاد خواهد کرد .

وی بیان داشت :۲۰ درصد از مبلغ اعتبار استانی  در قالب سرمایه در گردش و ۳۵ درصد در قالب طرح های توسعه در بازه زمانی زیر ۶ ماه و ۲۰ درصد ان در بازه زمانی بالای ۶ ماه و ۲۵ درصد در قالب طرح های جدید استفاده می شود .

عسکری تصریح کرد :  طرح های حوزه سرمایه در گردش ۵۰۰ میلیون تومان ،زیر ۶ ماه ۷۰۰ میلیون ، طرح های بالای ۶ ماه ۱میلیارد و طر ح های جدید تا ۲ میلیارد تومان مشمول یارانه می شوند .

وی افزود :حداکثر تسهیلات ۵ ساله است و دوره تنفس ان با نظر بانکهاست ، و بانکهای ملی ،ملت ،سپه ، رفاه ،تجارت ،صادرات ،توسعه تعاون ،کشاورزی بانک های عامل این تسهیلات می باشند  و پیش بینی می شود برای اعتبار ۶۱۸ میلیارد ۲۰ هزار شغل یعنی بین ۳۰ تا ۵۰ میلیون نفر به طور متوسط یک شغل ایجاد می شود .

رئیس اداره کار با این اینکه هدف کارگروه اشتغال می باشد گفت :سهمیه بانک کشاورزی ۹۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان ،بانک ملی ،۱۳۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان ،بانک سپه ۷۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان ،بانک رفاه ۶۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیارد تومان ،بانک ملت ،۷۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان ،بانک صادرات ۶۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان ،تجارت ۷۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان ،بانک توسعه و تعاون ۴۶ میلیون ۴۰۰ میلیون تومان که جمعا ۶۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان می باشد .

وی ادامه داد :این سهمیه با منابع داخلی بانک تامین می a,د و برای جذب ان مدت زمان دوساله ای در نظر گرفته شده است .

در ادامه فرماندار رفسنجان اظهار داشت :میزان پیش بینی اشتغال امسال ۲ هزار و ۲۷ نفر در بوده است که ۷۶۲ نفر در سامانه رصد ثبت نام شده اند و برای این تعداد اشتغال ایجاد شده است .

برچسب ها:
اعتبار رئیس اداره کار رفسنجان شغل محمد عسکری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان