امام جمعه رفسنجان در یادواره شهدای مدافع حرم :

کار بزرگ مدافعان حرم همچون نهضت عاشورا برای ابد ماندگار خواهند ماند

  • شناسه خبر: 135869
کار بزرگ مدافعان حرم همچون نهضت عاشورا برای ابد ماندگار خواهند ماند

امام جمعه رفسنجان گفت: ما کار مدافعان حرم را نمی توانیم سپاسگذار باشیم کار بزرگی که این مدافعان انجام دادند قابل توصیف نیست همچون حرکت اباعبدالله الحسین انجام شد و همچون نهضت عاشورا برای ابد ماندگار خواهند ماند.

خانه » فرهنگی مذهبی » کار بزرگ مدافعان حرم همچون نهضت عاشورا برای ابد ماندگار خواهند ماند

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان که امشب در دانشگاه آزاد اسلامی این شهر و با حضور خانواده های معظم شهیدان مدافع حرم محسن حججی، علی عظیمی زاده، شهدای شهرستان رفسنجان برگزار شد اظهار داشت: با رزم شهدای مدافع حرم شر داعش دشمن اسلام ناب محمدی به خودشان و اربابشان بازگشت و این شجره ملعونه را که برای نابودی اسلام بوجود آورده بودند از بین رفت.

وی افزود: ما کار مدافعان حرم را نمی توانیم سپاسگذار باشیم کار بزرگی که این مدافعان انجام دادند قابل توصیف نیست همچون حرکت اباعبدالله الحسین انجام شد و همچون نهضت عاشورا برای ابد ماندگار خواهند ماند.

رمضانی پور بیان داشت: شایسته است از حضور حماسی و آگاهانه با بصیرت شما زنان و مردان به ویژه دانشجویانی که با معرفت کامل نسبت به شهدا در این مجلس شرکت نموده اید تشکر کنیم.

امام جمعه رفسنجان به خانواده ها معظم شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم شهرستان که در این محفل شرکت کردند خیر مقدم گفت و افزود: این محفل میزبان دو خانوده های شهید مدافع حرم است شهیدان محسن حججی و عظیمی زاده.

وی ادامه داد: شهید علی عظیمی زاده از همین دانشگاه در صف مجاهدان جرم بودند و به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

رمضانی پور ضمن خیر مقدم به خانواده معظم شهید محسن حججی اظهار داشت: شهید حججی بر همه ما حجت شد و یک شهید جهانی شد و کار اربابش اباعبدالله الحسین(ع) در این زمان را انجام داد و به منصه ظهور رسانید، شهید حججی اوج فداکاری و رشادت را به نمایش گذاشت.

وی با بیان اینکه همه شهدا چشم و چراغ این مملکت هستند تصریح کرد: به فرموده رهبری شهید حججی حجت واقع شود شهید حججی حجت واقع شد و با ریخته شدن خون این شهید چه زود پیروزی رقم خورد.

امام جمعه رفسنجان از شهید مدافع حرم حامد بافنده یاد کرد و در پایان از حجت الاسلام حصناتی امام جمعه شهرستان نجف آباد که همراهی می کنند با خانواده معظم شهید حججی و از مدیریت دانشگاه آزاد رفسنجان، سپاه و بسیج، اداره اوقاف و سایر دست اندر کاران برپایی این محفل قدردانی کرد.

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان شهدای مدافع حرم رفسنجان مدافعان حرم یادواره شهدای مدافع حرم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان