۴۰۰ موکب از ایران در کربلا وظیفه شان را به نحو احسن انجام دادند

  • شناسه خبر: 134901
۴۰۰ موکب از ایران در کربلا وظیفه شان را به نحو احسن انجام دادند

مسئول عتبات عالیات رفسنجان گفت: در ایام اربعین ۴۰۰ موکب از ایران که به زائران اباعبدالله الحسین خدمت میکردند ، وظیفه شان را به نحو احسن انجام دادند.

خانه » فرهنگی مذهبی » ۴۰۰ موکب از ایران در کربلا وظیفه شان را به نحو احسن انجام دادند

به گزارش خانه خشتی ؛ حسن کبیریان مسئول عتبات عالیات رفسنجان در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از اصحاب رسانه به جهت اطلاع رسانی ایام اربعین امسال اظهار داشت :اربعین دنیای معرفت و لطف است .

وی بیان داشت :در اربعین ۳۲ میلیون نفر در کربلا حضور دارند مسئولین موکب ها از تمام اقشار جامعه اعم از رئیس ادارات و پزشکان و راننده و …. می باشند که بدون چشم داشتی خدمات خود را ارائه می دهند .

کبیریان افزود :در کربلا ادمهایی وجود داشت  که هیچ سنخیتی با مدیریت نداشتند ولی  در اربعین خالصانه خدمت و موکب ها را مدیریت  کردند .

وی با اشاره به اینکه موکب خاتم الانبیاء با تماممشکلات وظیفه خود را به نحو احسن انجام داد گفت : موکب ها بار سنگین را از دوش عتبات عالیات را برداشتند ،ستاد بازسازی فقط اب شرب ،فاضلاب و برق را تامین می کرد و ارائه خدمات دیگر توسط موکب ها انجام می شد .

مسئول ستاد عتبات عالیات رفسنجان تاکید داشت :در شهرستان رفسنجان ۷ موکب، خاتم الانبیاء ، بی بی شهربانو، خیمه گاه اهل بیت ، دلسوختگان حضرت زهرا (س)،حسینیه کبوترخان ،موکب ابوالفضل عباس احمد اباد کشکوئیه ،موکب امام علی نوق کار ارائه خدمات از قبیل تغذیه ، اسکان و… را برعهده داشتند .

وی افزود :با توجه اینکه مدیران موکب بدون اموزش بودند و تجربه خاصی نداشتند ولی خوب کار کردند .

کبیریان که مسئولیت نظارت بر ۱۰۰ موکب ایرانی در کربلا را در ایام اربعین امسال بر عهده داشت بیان داشت: در این مدت ۴۰۰ موکب از ایران که به زائران اباعبدالله الحسین خدمت میکردند ، وظیفه شان را به نحو احسن انجام دادند.

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها:
حسن کبیریان ستاد عتبات و عالیات شهرستان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان