مراسم گرامیداشت هفته بسیج به میزبانی اداره راه و شهرسازی رفسنجان برگزار شد / عکس

  • شناسه خبر: 134888
مراسم گرامیداشت هفته بسیج به میزبانی اداره راه و شهرسازی رفسنجان برگزار شد / عکس

مراسم گرامیداشت هفته بسیج به میزبانی اداره راه و شهرسازی رفسنجان با حضور فرماندار و فرمانده سپاه برگزار شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » مراسم گرامیداشت هفته بسیج به میزبانی اداره راه و شهرسازی رفسنجان برگزار شد / عکس

به گزارش خانه خشتی ، با تدارک اداره راه و شهرسازی رفسنجان مراسم گرامیداشت هفته بسیج با حضور اسکندری فرماندار ، سرهنگ سلطانی فرمانده سپاه، باقری معاون اجتماعی و سیاسی فرمانداری ، بمی ناصری رییس حوزه مقاومت بسیج کارمندان و جمعی از پرسنل این اداره برگزار شد.

علی عباسی پور رئیس اداره راه و شهرسازی ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت :همه همکاران ما جزو بسیجیان فعال هستند و کارهای فرهنگی در قالب بسیج انجام می گیرد

وی بیان داشت :امید داریم پایگاه بسیج اداره راه و شهرسازی راه اندازی شود.

در ادامه جلسه اسکندری نسب فرماندار رفسنجان ضمن تبریک هفته بسیج به اهمیت و ارزش ماه ربیع الاول اشاره کرد و اظهار داشت :امام راحل گروه و بسیجی را راه اندازی نمود که امروز خواب راحت را از چشم دشمنان ما گرفته است ،لحظه ای از فکر بسیج و بسیجی بودن نباید غافل شد .

وی تصریح کرد : امام راحل به اهداف بسیج پی برده بود و چنین عارفانه در مورد بسیجی صحبت فرموده اند که ما امروز از درک ان عاجر هستیم .

اسکندری نسب به بیان خاطرات دوران بسیج در دوران امام راحل اشاره کرد و افزود :ان زمان ما از درک نقش بسیج عاجز بودیم ولی امروز وقتی سردار سلیمانی تمام مرزهای خاکی را در می نوردد و این پیروزی باعظمت را برای جهان اسلام می اورد اینجاست که نقش رهبری و هم نقش بسیج و سربازان امام را درک می کنیم .

در ادامه جلسه سرهنگ علی سلطانی اظهار داشت :در سوریه بعد از ۶ سال جنگ توانست به پیروزی دست یابد و قسمتی از کاخ بشار اسد سقوط کرد کوچه های حرم حضرت زینب (س) بسته شد وقتی حضور سردار قاسم سلیمانی و شهدایی چون همدانی حضور پیدا کردند بسیجی مردمی اعم از اهل تسنن و شیعه  صورت گرفت تفکر ۵ ازذ که تشکیل بسیج بود امام شکل تشکیل بسیج را فرمان داد نگاه امام به این بود که این بسیج باید جهانی شود و امروز مقام رهبری صحبت از تمدن اسلامی می کنند .

وی با بیان اینکه تشکیل بسیج فقط معطوف به دوران مقدس نبود افزود :نگاه امام به تشکیل بسیج نه تنها معطوف به نجات کشور در جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس بودبلکه نگاه درازمدت به این موضوع داشتند اگر بسیجیان در دروان دفاع مقدس به جبهه نمی رفتند و مظلومانه شهید نمی شدند امروز بسیج گسترش پیدا نمی کرد و کلا جمهوری اسلامی وجود نداشت .

سرهنگ سلطانی بیان داشت :نفوذ جمهوری اسلامی در عراق و سوریه همان تمدن اسلامی در کشورهای اسلامی است ،امروز شیعه و سنی فرق ندارند همه طرفدار اهل بیت هستیم تفکر مردمی و روحیه جهادی است که امام به بسیج داد و نفوذ ان در کشورهای اسلامی وجود دارد .

وی تصریح کرد :بسیج در جمهوری اسلامی در همه بحث ها حضور دارد شاکله بسیج در همه اقشار جامعه وجود دارد و در هر پدیده ای زودتر از همه ارگانها حضور پیدا می کند بدون اینکه به ان دستور بدهند ،این روحیه بسیجی باید تقویت باشد .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تاکید داشت :نیروی بسیج به عنوان یک نیروی مردمی در همه میدانها حضور موفق دارد و شهدا ،انقلاب ،امام و رهبری و بسیج فجر صادقی هستند که ظهور خورشید تابانک امام مهدی را به دنبال دارند.

گفتنی است در این مراسم از سوی رئیس اداره راه و شهرسازی لوح تقدیری با امضای معاون استاندار و فرماندار ویژه رفسنجان و همچنین معاون مدیرکل و رییس اداره راه و شهرسازی رفسنجان که در آن ضمن تشکر از بسیجیان سلحشور و تبریک هفته دفاع مقدس و اشاره به رشادتهای بسیجیان در ریشه کن نمودن سیطره شجره خبیثه ملعونه داعش با درایت مقام معظم رهبری و فرماندهی سردار سر لشکر سلیمانی عنوان گردیده است :
“بسیج از بدو تاسیس همگام با سپاه پاسداران و نیروهای انقلابی با امداد رسانی در مناطق محروم، مبارزه با ضد انقلاب و گروههای معاند و سر انجام حضور گسترده و موثر در هشت سال دفاع مقدس و دوران سازندگی بعد از آن،اهمیت تصمیم و فرمان حضرت امام خمینی (ره)در پنجم آذر ماه سال ۱۳۵۸ مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین را هر چه بیشتر نمایان گرداند” به فرمانده سپاه رفسنجان تقدیم گردید.

 

 

 

 

برچسب ها:
اداره راه و شهرسازی رفسنجان هفته بسیج
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان