فرمانده سپاه رفسنجان:

بسیج در کشورهای اسلامی الگو شد و پیروزی جبهه مقاومت رقم خورد

  • شناسه خبر: 134728
بسیج در کشورهای اسلامی الگو شد و پیروزی جبهه مقاومت رقم خورد

فرمانده سپاه رفسنجان گفت: امروز پیروزی های جبهه مقاومت در سوریه و تبریک زودهنگام آن توسط سردار سلیمانی به مقام معظم رهبری تداعی دفاع مقدس را دارد که بسیج بود که الگو شد در کشورهای اسلامی در سوریه، عراق، یمن، فلسطین و لبنان این اتفاق بیفتد

خانه » سیاسی » بسیج در کشورهای اسلامی الگو شد و پیروزی جبهه مقاومت رقم خورد

به گزارش “خانه خشتی” ، سرهنگ علی سلطانی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت رفسنجان در سخنرانی قبل از خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: فرمان تاریخی امام(ره) در تشکیل بسیج یک چشمه است اما انقلاب اسلامی در سختی ها و مشکلات و شروع این انقلاب توسط امام عینا هجرت پیامبر را در ذهن ما تداعی میکند و اگر پیامبر هجرت نمیکرد شاید اسلام نمی‌ماند و اگر هم امام(ره) انقلاب نمیکرد شاید امروز چیزی از اسلام حداقل در این منطقه وجود نداشت.

وی با تبریک شکست داعش توسط جبهه مقاومت اسلامی بیان داشت: امروز پیروزی های جبهه مقاومت در سوریه و تبریک زودهنگام آن توسط سردار سلیمانی به مقام معظم رهبری تداعی دفاع مقدس را دارد که بسیج بود که الگو شد در کشورهای اسلامی در سوریه، عراق، یمن، فلسطین و لبنان این اتفاق بیفتد که میتوانیم با “نه” گفتن و اینکه “ما میتوانیم” در مقابل استکبار بایستیم و از نیروی مردمی یعنی بسیج استفاده کنیم و پیروزی نهایی که خدا وعده آن را داده بدست خواهیم آورد.
سلطانی افزود: وقتی که برای داعش ۳۰ سال تاریخ انقضاء گذاشتند و به ۶ سال هم نرسید این عزت و غرور را مدیون خون شهدا مثل شهید همدانی و زحمات مدافعین حرم مثل سردار سلیمانی و تدابیر ارزنده، راهشگا و کلیدی مقام معظم رهبری هستیم.

وی ادامه داد: اتفاقی رقم خورد که همه ی جوانان نه تنها شیعه و سنی بلکه مسیحی و… بیایند در صحنه مبارزه علیه داعش و امروز یک دفاع مقدس دیگر در منطقه اتفاق افتاد.بسیج مردمی که الگویش شما بودید در کشورهای اسلامی شکل گرفت و امروز دارد رقم میزند پیروزی جبهه مقاومت را وظیفه ما چیست؟

فرمانده سپاه رفسنجان خاطر نشان کرد: بسیج باید با حرکت و تحول پیش برود مخصوصا در صحنه فرهنگی. اگر تحول و حرکت را نداشته باشیم شکست خواهیم خورد. این باور را باید داشته باشیم امام، رهبری و بسیج که ما به آنها میگوییم فجر صادق.
فجر صادق لحظه ای است که انسان بیدار شود پیروز است و اگر در این فجر صادق خواب افتاد نمازش قضا خواهد شد و اگر در این انقلاب و تحول بسیج خواب بمانیم نمازمان قضا خواهد شد.

وی افزود: حتی اگر پیشانی هایمان پینه ببندد؛ ولایتمداری ما زیر سوال خواهد رفت، اسلام ما اسلام عربستانی خواهد شد. اینکه بعضی ها میخواهند ما بی خاصیت، بی تحرک و بی تحول در همه ی صحنه ها باشیم و اثرگذار نباشیم اشتباه کرده اند.

سرهنگ سلطانی گفت: بسیج امروز خادم است و اصل کار بسیج خدمت به مردم  در عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است.

وی خاطر نشان کرد:این نظام مدیون و مرهون بیش از هزاران شهید دفاع مقدس و مدافعان حرمی که در این کشور مظلوم شهید شده اند است.

برچسب ها:
بسیج فرمانده سپاه رفسنجان هفته بسیج
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان