مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مطرح کرد :

پیروزی در خط قرآن و فرهنگ اهل بیت ماندن است

  • شناسه خبر: 134302
پیروزی در خط قرآن و فرهنگ اهل بیت ماندن است

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : تا زمانیکه در خط قران و فرهنگ اهل بیت باشیم نصرت و پیروزی از ان ما خواهد بود.

خانه » فرهنگی مذهبی » پیروزی در خط قرآن و فرهنگ اهل بیت ماندن است

به گزارش خانه خشتی ؛ سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته در مراسم یادواره ۶ شهید منطقه صادق اباد رفسنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس اظهار داشت : بچه های رزمنده رفسنجان، ستون فقرات لشکر ثارا… بودند ،کمک های مردم رفسنجان در کنار اعزام رزمندگان به جبهه ،زبانزد کل کشور بود .
وی از مرحوم هاشمیان و پور محمدی یاد کرد و بیان داشت :روحانیونی چون مرحوم پور محمدی ،شیخ محمد هاشمیان در دوران دفاع مقدس زحمات زیادی کشدیدند و کمک بزرگی به جبهه داشتند خوب است که یاد و خاطره این روحانیون را گرامی بداریم و فلسفه برگزاری این یادواره ها و وظیفه خود را در قبال شهدا بدانیم .
سردار شریف تصریح کرد :شاید قرنها بود که کشور ما چنین انسانهای ارزشمندی را ندیده بود این بسیجی های با ایمان ،صادقانه و خالصانه به فرمان ولی فقیه لبیک گفتند و از جان خود در راه اسلام گذشتند .
وی با بیان اینکه امنیت موجود در جامعه امروز، مرهون نیت خالصانه شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس است گفت : اگر امروز نام ایران بلند اوازه است به برکت خون شهدای انقلاب است ،طبق مطالعاتی که کشورهای دیگر بر وصیت نامه شهدا داشتند سه عامل فرهنگ دینی ،عشق به اهل بیت ، تربیت مذهبی و اطاعت از ولی فقیه را از عناصر تعیین کننده پیروزی جنگ در دوران دفاع مقدس عنوان کردند.
مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید داشت : دشمن سست کردن اعتقادات دینی نسل جوان ، بی توجهی به فرهنگ دینی و اطلاعت از رهبری را نشانه گرفته است علت اینکه دشمن تمام ابزارهای خود را به کار گرفته این است که این سه عنصر را از جوانان ما بگیرد .
وی اذعان داشت :ما در دوران دفاع مقدس هیچ چیز نداشتیم اما خداوند اداره کرد و پیروز شدیم امروز از صدام و رژیم بعثی خبری نیست اما شهدا و مزار انان برای ماهمیشه زنده است و محل زیارت ،الگو و قهرمان مردم شده است و این ارزوی هر ملتی است که برای خودش الگو و قهرمان داشته باشد .
سردار شریف ادامه داد:بیشتر جوانان ما در دوران جنگ حتی امام را از نزدیک ندیده بودند اما برای کشور و نسل اینده عاشقانه و خالصانه جنگیدند و افتخار افریدند و افتخار می کنیم که اطاعت از رهبری و اعتقادات دینی و توجه به اهل بیت در جامعه ما تداوم دارد .
وی با بیان اینکه نسل بعدی شهدا ،شهدای مدافع حرم هستند گفت :نسل دوران دفاع مقدس و نسل امروز ما در صحنه های مختلف با دشمن می جنگد چه در صحنه های نبرد نظامی و چه در صحنه های نبرد فرهنگی و اقتصادی و دست یابی به علوم و قطعا ان چیزی که شهدا از ما توقع دارند ان است که پرچم اسلام و اهل بیت همچنان برافراشته بماند و دشمن نتواند با جنگ روانی ما را از اعتقاداتمان ، امام و رهبرمان دور کند .
سردار شریف اذعان داشت :سردار سلیمانی امروز به عنوان تک ستاره راهنماست که با نیت خالص ارمانهای قران و اهل بیت را به پیش می برد و الگو و قهرمانی است برای تمام جوانانی که میخواهند ارمانهای قران را به پیش ببرند ،ایشان خصوصیاتی از جمله نیت پاک ، شجاعت واطاعت محض از مقام رهبری را دارد که قابل توصیف نیست و کل دنیا به وجود چنین شخصیتی غبطه می خورد .
مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت :تا زمانیکه در خط قران و فرهنگ اهل بیت باشیم نصرت و پیروزی از ان ما خواهد بود .

 

 

 

برچسب ها:
سردار شریف مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادواره 6 شهید منطقه صادق اباد رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان