حق به حق دار نرسید؛ شکست مس رفسنجان در روز اتفاقات بد

  • شناسه خبر: 133173
حق به حق دار نرسید؛ شکست مس رفسنجان در روز اتفاقات بد

تیم فوتبال مس رفسنجان در روزی که مستحق شکست مقابل نساجی مازندران نبود با نتیجه سه بر یک مغلوب این تیم شد.

خانه » آخرین اخبار » حق به حق دار نرسید؛ شکست مس رفسنجان در روز اتفاقات بد

به گزارش خانه خشتی و به نقل از سایت باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان تیم های فوتبال مس رفسنجان و نساجی مازندران از ساعت ۱۴:۳۰ روز گذشته و در ورزشگاه مملو از تماشاگر شهید وطنی قائمشهر و به قضاوت محمد ملکی به مصاف یکدیگر رفتند.
مسی ها که در این دیدار بهرام رشیدفرخی، سجاد عسکری، علیرضا میرزاحسینی، نیما علیپور و سیدکاظم حیات منش را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتند با ترکیب سعید ابراهیم پور، نادر فتح اللهی، محسن ورزکار، عباس کاظمیان، نیما دلاوری، حامد محمودی، علی اکبر حیدرنیا، علی مرزبان، حسین رسولی، امیر خدامرادی و حمید غلامی به مصاف حریف خود رفتند.
رفسنجانی ها بازی را بهتر آغاز کردند و بیشتر و توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در دقیقه ۱۶ و روی اشتباه مدافعین مس، این مازنی ها بودند که توسط رحمان عبادزاده و در دقیقه ۱۶ دروازه سفید و نارنجی پوشان را باز کردند.
در ادامه باز هم این شاگردان علی سامره بودند که بدون توجه به جو سنگین استادیوم شهید وطنی قائمشهر و با ارائه بازی روان توپ و میدان را در اختیار داشتند و در نهایت روی حرکت تماشایی حسین رسولی از سمت راست این بازیکن با یک بغل پای دقیق دروازه نساجی را باز کرد اما کمک داور اول این دیدار در ناباوری همگان اعلام آفساید کرد و گل سالم مسی ها را مردود اعلام کرد.
اما بدشانسی بزرگتر مسی ها در دقیقه ۴۰ بازی رخ داد و برخورد ناجوانمردانه بازیکن نساجی مازندران با علی مرزبان، بازیکن کلیدی مسی ها را با مصدومیت شدید همراه کرد و وی مجبور به خروج از زمین شد و جای خود را به امیرحسین موسی زاده داد.
تنها چند دقیقه پس از مصدومیت مرزبان و در دقیقه ۴۱ و باز هم روی یک ضد حمله و غفلت مجدد مدافعین مس، اینبار مجتبی محبوب مجاز بازیکن سابق مس رفسنجان بود که روی ارسال توپی که از سمت چپ خط دفاعی مسی ها به روی دروازه ارسال شده بود با یک ضربه سر دقیق دروازه ابراهیم پور را برای دومین بار باز کرد.
چند دقیقه بعد و در زمانهای تلف شده نیمه اول و به واسطه خطایی که بر روی حامد محمودی صورت گرفت این بازیکن موفق شد در دومین دقیقه از زمان های تلف شده نیمه اول با یک شوت سرکش و دیدنی از فاصله ۳۵ متری دروازه نساجی را باز کند تا نیمه اول این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود قرمزهای شمال به پایان برسد.
در نیمه دوم و با صحبت های علی سامره سفید و نارنجی پوشان مس سراپا حمله شدند و به طور کامل نیمه دوم را در اختیار داشتند و فرصت های متعدد گلزنی یکی پس از دیگری برای مسی ها از دست رفت.
حمید غلامی، امیرحسین موسی زاده و امیر خدامرادی فرصت های بسیار خوبی را در اواسط نیمه دوم از دست دادند.
در ادامه نیز جواد مولایی در دقیقه ۶۴ به جای نیما دلاوری و محمدحسین کریم زاده در دقیقه ۷۷ به جای امیرخدامرادی به زمین بازی رفتند و این دو بازیکن نیز دو فرصت خوب گلزنی را از دست دادند.
در نهایت و در حالی که کمک داور اول بازی به اشتباه ضربه کرنر برای نساجی اعلام کرده بود باز هم در میان غفلت دوباره مدافعین و در روز بد مسی ها در خط دفاع اینبار مجتبی بیژن مدافع پیشتاخته نساجی بود که در دهانه دروازه مس با یک ضربه سر راحت دروازه رفسنجانی ها را باز کرد تا آب سردی بر پیکره مسی ها باشد.
پس از این گل نیز شاگردان علی سامره همچنان به حملات پر دامنه خود ادامه دادند اما بخت با آنها یار نبود و در روزی که اصلا شایسته شکست نبودند با نتیجه سه بر یک مغلوب تیم دوم جدول شدند و با دو پله سقوط و یک بازی کمتر در رتبه یازدهم جدول قرار گرفتند.
از جمله حواشی این دیدار می توان به موارد زیر اشاره کرد:
– تماشاگران نساجی در ابتدای دیدار به شدت علی سامره سرمربی مس رفسنجان را مورد تشویق خود قرار دادند.
– محمود محمودی نیا مدیرعامل باشگاه صنعت مس رفسنجان با حضور در ورزشگاه این دیدار را از نزدیک تماشا کرد.
– بازیکنان مس رفسنجان با در دست داشتن بنری، درگذشت ابوی محترم سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران را به وی تسلیت گفتند.
– بازیکنان مس رفسنجان در ابتدای دیدار با شاخه های گل به استقبال تماشاگران نساجی رفتند.
– مصدومیت شدید علی مرزبان در نیمه اول توسط مهرداد عبدی بازیکن نساجی اشک هافبک متعصب مس رفسنجان را در آورد و برای دقایقی ورزشگاه و نیمکت مسی ها تحت تاثیر مصدومیت شدید این بازیکن قرار گرفت.
– کمک داور این دیدار بارها با پرچم های اشتباه خود موجبات توقف حملات مسی ها و فراهم نمودن فرصت های خوب برای نساجی را فراهم آورد و در مهمترین صحنه گل سالم مسی ها را مردود اعلام کرد.
– داوری این دیدار نیز چندان جالب نبود و محمد ملکی داور مسابقه بارها با مماشات با بازیکنان نساجی از کارت دادن به آنها خودداری می کرد و با سوت های متعدد خود باعث وقفه بازی می شد و در نهایت کاملا مشخص بود که جو ورزشگاه بر روی تیم داوری تاثیر گذاشته است.
– علی سامره سرمربی مسی ها یک دقیقه قبل از پایان بازی به رختکن رفت.
– شجاع خلیل زاده بازیکن مازندرانی پرسپولیس تهران و سابق مس رفسنجان که فوتبال خود را مدیون این باشگاه می باشد با حضور در ورزشگاه از نزدیک این دیدار را تماشا کرد اما در رختکن و یا در جمع مسی ها حضور پیدا نکرد تا نشان دهد از خلیل زاده سابق بسیار تا بسیار فاصله گرفته است.
مسی ها سه شنبه هفته آینده و در چارچوب هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور در رفسنجان میزبان تیم سوم جدول یعنی برق جدید شیراز خواهند بود.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان