راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در رفسنجان

  • شناسه خبر: 133161
راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در رفسنجان

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در رفسنجان از ساعت ۹ صبح از میدان شهداء به سمت مسجد جامع برگزار می شود و راهپیمایان در پایان در محل مسجد جامع تجمع خواهند کرد.

خانه » سیاسی » راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در رفسنجان

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در گفت و گو با خانه خشتی با گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: در این سالها چهره خصمانه دولت مستبد آمریکا را ملت ایران اسلامی مشاهده نمودند و همین موضوع حضور باشکوه تر مردم در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان را ایجاب می کند.

وی افزود: در روز شنبه ملت ایران پاسخ یاوه گویی دولت آمریکا و سخنان توهین آمیز رئیس جمهور این کشور به مردم ایران و سپاه پاسداران را خواهند داد.

رمضانی پور بیان داشت: سپاه یعنی همه ملت ، توهین رئیس جمهور آمریکا به سپاه توهین به ۲۰ میلیون بسیجی و مردم است و این برای ملت ما قابل قبول نیست.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به مناسبتهای ۱۳ آبان بیان داشت: در این روز یاد و خاطره ی شهدای دانشجویی که در سال ۵۸ به شهادت رسیدند و یاد امام راحل که در چنین روزی در سال ۴۳ تبعید شدند را گرامی میداریم.

وی خاطر نشان کرد: در ۱۳ آبان سال ۵۸ لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام(ره)تسخیر شد و مبارزه با استکبار از آن روز آغاز شد.

رمضانی پور یادآور شد: راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در رفسنجان از ساعت ۹ صبح از میدان شهداء به سمت مسجد جامع برگزار می شود و راهپیمایان در پایان در محل مسجد جامع تجمع خواهند کرد.

برچسب ها:
راهپیمایی یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان