مانور انفجار خطوط لوله منطقه جنوبشرق کشور در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

  • شناسه خبر: 133044
مانور انفجار خطوط لوله منطقه جنوبشرق کشور در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

مانور انفجار خطوط لوله انتقال فرآورده های نفتی منطقه جنوب شرق کشور در رفسنجان برگزار شد.

خانه » اجتماعی » مانور انفجار خطوط لوله منطقه جنوبشرق کشور در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، رزمایش انفجار خط لوله محتوی فرآورده بنزین در اثر اقدامات خرابکارانه و بمب گذاری در مسیر خطوط لوله ۱۴ اینچ انتقال فرآورده های نفتی رفسنجان به کرمان صبح امروز به حضور رئیس و اعضای ستاد بحران شهرستان رفسنجان در کیلومتر ۴ این مسیر برگزار شد.

در این رزمایش نیروی انتظامی ، آتش نشانی ، اورژانس ۱۱۵، هلال احمر و اداراتی همچون گاز ، آب، برق، مخابرات، راه و شهرسازی و شهرداری در این مانور حضور به موقع و فعال داشتند.

پرویز شیاسی رئیس شرکت خطوط لوله و نفت ایران در رفسنجان در حاشیه این رزمایش در گفت و گو با خانه خشتی با اشاره به برگزاری دوره ای اینگونه مانورها با هدف سنجش توانمندی ها و تجهیزان موجود و ارتقای آن اظهار داشت: این مانور با هماهنگی مسئولین شهر رفسنجان با سناریوی ایجاد اختلال در مسیر خط لوله توسط خرابکاران برگزار شد.

وی حضور به موقع نیروها در محل را خوب ارزیابی کرد و بیان داشت: منطقه جنوب شرق کشور جزو یکی از بزرگترین ۱۲ منطقه در کشور  است و روزانه ۲۰ میلیون لیتر از این منطقه به سمت استان های کرمان، یزد و اصفهان جابجا می شود لذا اهمیت ایمنی این خطوط خیلی مهم است و روزانه بررسی می شود.

  

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان