مدیرکل پدافند غیر عامل کرمان گفت :

هدف پدافندغیرعامل پیشگیری و آمادگی در برابر تهدیدات است

  • شناسه خبر: 132861
هدف پدافندغیرعامل پیشگیری و آمادگی در برابر تهدیدات است

مدیرکل پدافند غیر عامل کرمان گفت :هدف پدافندغیرعامل پیشگیری و آمادگی در برابر تهدیدات می باشد،این اصل حوزه های مختلف کشور اعم ازکشور ، استان ،شهرستانها و مردم را در برمی گیرد.

خانه » آخرین اخبار » هدف پدافندغیرعامل پیشگیری و آمادگی در برابر تهدیدات است

به گزارش خانه خشتی ؛پیمان سلاجقه صبح امروز در همایش پدافند غیر عامل در شهر سرچشمه اظهار داشت : هدف ما این است که مصونیت بخشی را در جامعه ایجاد کنیم، بحث پدافند غیرعامل و خواسته مقام رهبری این است که در شرایطی که در کشور جنگ نیست پیش بینی و امادگی های لازم صورت گیرد تا در هنگام بروز جنگ، کارکرد زیرساختها حفظ شود .

وی بیان داشت :پدافندهای غیرعامل به ما می اموزد که چگونه از دارایی خود محافظت نماییم ،ما باید تهدیدهای دشمن را بشناسیم و مصون سازی کنیم ، دارایی هایی ویژه و حیاتی ، در امور کشور مهم هستند که اگر دشمن به انها اسیب برساند مسئولین در اداره کشوردچار مشکل خواهند شد .

سلاجقه با بیان اینکه سازمان پدافند غیرعامل به دستور مقام معظم رهبری از سال ۸۲ کار خود را اغاز نموده است گفت :خروجی مجموعه هایی از کارهای فنی ، مهندسی و شیمی، سیاسی و امنیتی و… به پدافند غیرعامل بر می گردد این پدافند در همه حوزها وجود دارد فقط شکل ان فرق دارد و مصون سازی ان متفاوت است .

وی افزود : پدافند غیرعامل یک ترکیب کشوری دارد ،که شامل اداری و نظامی می باشد  ،مقام معظم رهبری فرموده اند “پدافند غیرعامل یک اصل است برای همیشه نه در مقطع خاص “به دلیل اینکه تهدیدات پدافند غیرعامل انسان پایه هستند و انسان هم دارای خلاقیت و در حال پیشرفت است کار پدافند غیرعامل باید به روز باشد .

مدیرکل پدافند غیر عامل کرمان خاطرنشان کرد :تهدیدات نظامی یک زمانی تهدید اول بود اما صاحب نظران معتقدند تهدیدات نظامی جزو تهدیدات اخر است ،امروزه بیشتر تهدیدات اقتصادی ، سایبری و مسائل مردمی است .

سلاجقه اذعان داشت : هر دستگاه اداری  با توجه به تهدیدهایی که دارد، باید تمرین‌های لازم را برای آمادگی انجام دهد .

وی تاکید داشت :بحث تهدیدات مانند اتش سوزی است ،اگر زیاد طول بکشد می تواند برای کل یک جامعه مشکل ایجاد کند و تهدیدات زیستی هم به همین شکل است وقتی تهدید جایی بروز می کند باید با کنترل از بروز ان جلوگیری کرد .

مدیرکل پدافند غیر عامل کرمان با بیان اینکه هدف پدافندغیرعامل پیشگیری و آمادگی در برابر تهدیدات می باشد خاطرنشان کرد :این اصل حوزه های مختلف کشور،استان ،شهرستان و مردم را در برمی گیرد  همه باید در برابر تهدیدات مصون سازی کنیم و مصون سازی هم جز از طریق حفظ دارایی خود و کشور به وجود نمی اید هر چه دارایی مهم کشوری بیشتر باشد، بیشتر در برابر تهدید قرار دارد و باید امادگی لازم را داشته باشیم .

برچسب ها:
امادگی لازم پدافند غیرعامل پیشگیری تهدیدات مصون سازی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان