مدیر صدا و سیمای کرمان مطرح کرد :

۲۷۵ رسانه مخرب وجود دارد که بنیان خانواده های ما را هدف قرار داده اند

  • شناسه خبر: 132272
۲۷۵ رسانه مخرب وجود دارد که بنیان خانواده های ما را هدف قرار داده اند

مدیر کل صدا و سیمای کرمان گفت : در کشور ما رسانه ها در تنگ دست قرار دارند ،انان باید به تنهایی به جنگ ۲۷۵ رسانه مخرب بروند که بنیان خانواده های ما را هدف قرار داده اند این کار بسیار سخت است ولی در رفسنجان رادیو می تواند کارساز باشد

خانه » آخرین اخبار » ۲۷۵ رسانه مخرب وجود دارد که بنیان خانواده های ما را هدف قرار داده اند

به گزارش خانه خشتی ؛احمد علیرمضانی مدیر صدا و سیمای کرمان صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی اظهار داشت :گذشته رفسنجان بر کشور و استان پوشیده نیست رفسنجان در بعد مذهبی ،پزشکی مشهور است .

وی تصریح کرد :رفسنجان امروز با گذشته ان متفاوت است ، امروز ،پسته در زمینه های فرهنگی هزینه نمی شود و ما در این زمینه در مقایسه با تحصیل کرده های شهرهای محروم،  پیشرفت نکردیم .

وی از کاهش طلاق در رفسنجان به عنوان طرح بدیع یاد کرد و گفت :میانگین طلاق در رفسنجان ازاستان کرمان پایین تر است ما باید برای اینده شهر پروژه ای ترسیم نماییم و بدانیم که از رفسنجان چه می خواهیم و به صورت پلکانی به سمت ان حرکت کنیم .

علیرمضانی به ۲۷۵ رسانه که بر علیه ارزشهای انقلاب کار رسانه ای انجام می دهند اشاره داشت و گفت : انگلیس ۶ ماه قبل از فتنه ۸۸ شبکه تلویزیونی فارسی را راه اندازی می کند و از طریق فتنه ۸۸ بر علیه مردم ایران سوء استفاده کرد و هنوز هم شبکه ان فعال است ، شبکه های تلویزیونی ماهواره ای ،متخصص از هم پاشیدگی خانواده های ایرانی هستند .

مدیر صدا و سیمای کرمان افزود :در کشور ما رسانه ها در تنگ دست قرار دارند ،انان باید به تنهایی به جنگ ۲۷۵ رسانه ای بروند که بنیان خانواده های ما را هدف قرار داده اند  این کار بسیار سخت است ولی در رفسنجان رادیو می تواند کارساز باشد باید از این ظرفیت در جهت شناسایی و رفع معضلات اجتماعی و اسیب ها استفاده شود .

برچسب ها:
بنیان خانواده ماهواره
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان