فرمانده نیروی انتظامی کرمان مطرح کرد :

حفظ و ارتقای امنیت در شهرستان جز با تعامل و همدلی بین مسئولین به وجود نمی اید

  • شناسه خبر: 132067
حفظ و ارتقای امنیت در شهرستان جز با تعامل و همدلی بین مسئولین به وجود نمی اید

سردار بنی اسدی گفت :تلاش کنیم امنیت موجود را حفظ و ارتقا دهیم ، حفظ و ارتقای امنیت در شهرستان جز با تعامل و همدلی بین مسئولین به وجود نمی اید .

خانه » آخرین اخبار » حفظ و ارتقای امنیت در شهرستان جز با تعامل و همدلی بین مسئولین به وجود نمی اید

به گزارش خانه خشتی ،سردار رضا بنی اسدی  فرمانده نیروی انتظامی کرمان در مراسم تجلیل از جانبازان استان کرمان و خانواده های انها که به مناسبت هفته ناجا در هتل باغ رفسنجان برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل ،شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مدافع  حرم اظهار داشت:از سردار جانباز جلیل پور و فرماندهی ستاد نیروی انتظامی که با پیگیریهای خود باعث برگزاری این مراسم شدند تشکر می کنم .

وی تصریح کرد :همرزمانی که در اجرای عملیات های مختلف در راستای برقراری امنیت از سلامتی خود می گذرند و ان را تقدیم انقلاب می کنند توفیق بزرگی است که نصیب هر کس نمی شود چه بسا کسانیکه به خاطر بی توجهی به بیراه رفتند نه تنها باعث افتخار نیستند بلکه برای خود و کشور مشکل ایجاد می کنند .

سردار بنی اسدی با بیان اینکه جانبازان قهرمانان ملی ما هستند گفت :تکریم از جانبازان و شهدا تکریم از رسالت پاسداری نیروی انتظامی است ،تکریم شما جانبازان و شهدا باعث دلگرمی نیروهای انتظامی می شود و میل و رغبت در انها را افزایش می دهد .

وی با بیان اینکه وجود جانبازان  بیمه نظام جمهوری است خاطرنشان کرد :امینت نسبتا مطلوبی در شهرستان و استان کرمان نسبت به سالهای گذشته به وجود امده است ،در گذشته ما شاهد گروناگیری در شهرستان به حوزه سیستان و بلوچستان و باج خواهی بودیم ولی امروز با حضور نیروهای امنیتی شرایط امنیت خوبی در استان کرمان حاکم شده است .

سردار بنی اسدی بیان داشت :تلاش کنیم امینت موجود را حفظ و ارتقا دهیم و باید بدانیم حفظ و ارتقای امنیت در شهرستان جز با تعامل و همدلی بین مسئولین به وجود نمی اید .

وی اضافه کرد :خدمات نیروی انتظامی فقط معطوف به هفته نیروی انتظامی نیست بلکه نیروی های ما در طول سال و ایام سال تمام وقت مبادرت به خدمت صادقانه و ایجاد امنیت می کنند .

فرمانده نیروی انتظامی کرمان خاطر نشان کرد :نیروی های انتظامی مظلومانه و بی ادعا و کم توقع کار می کنند و در راستای برقراری امنیت تلاش می کنند .

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان