پیروزی مس رفسنجان در مقابل راه آهن تهران

  • شناسه خبر: 131930
پیروزی مس رفسنجان در مقابل راه آهن تهران

تیم فوتبال مس رفسنجان در هفته هشتم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور مقابل مهمان خود راه آهن تهران با یک گل به برتر ی رسید.

خانه » ورزشی » پیروزی مس رفسنجان در مقابل راه آهن تهران

به گزارش خانه خشتی و به نقل از سایت باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان نارنجی پوشان رفسنجانی در این دیدار که به قضات جواد رحیم زاده برگزار شد موفق شدند با تک گل حمید غلامی در دقیقه ۵۳ حریف سر سخت خود را شکست دهند و با ۱۰ امتیاز و یک بازی کمتر به رتبه دهم جدول صعود کنند.
نارنجی پوشان در این دیدار با ترکیب سعید ابراهیم پور، نادر فتح اللهی، محسن ورزکار، عباس کاظمیان، سیدکاظم حیات منش، علی اکبر حیدرنیا، علی مرزبان، امیر خدامرادی، امیرحسین موسی زاده، محمدحسین کریم زاده و حمید غلامی به مصاف سفیدپوشان راه آهن رفتند.
بهرام رشیدفرخی در دقیقه ۷۷ به جای حمید غلامی، حسین رسولی در دقیقه ۸۵ به جای محمدحسین کریم زاده و نیما دلاوری در دقیقه ۹۲ به جای امیرحسین موسی زاده برای مس رفسنجان به میدان رفتند.
همچنین سیدکاظم حیات منش، امیرحسین موسی زاده و علی مرزبان بازیکنان اخطاری مس در این دیدار بودند.
تیم فوتبال مس رفسنجان در ادامه رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور دوشنبه هفته آینده در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف اکسین البرز خواهد رفت.
ازجمله حواشی دیدار مس و راه آهن تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد:
– اکبر ایرانمنش و محسن ارسلان، رییس و نایب رییس هیات مدیره باشگاه مس رفسنجان با حضور در ورزشگاه از نزدیک این دیدار را تماشا کردند.
– علی مرزبان با دریافت کارت زرد در این دیدار، سه اخطاره شد و هفته آینده و در مقابل اکسین البرز غایب خواهد بود.
– اکبر ایرانمنش رییس هیات مدیره باشگاه مس رفسنجان پس از پایان این دیدار در رختکن مسی ها حضور پیدا کرد و ضمن تبریک و خسته نباشید به بازیکنان و کادرفنی از آنها برای تلاش برای موفقیت ورزش مس و رفسنجان تشکر و قدردانی کرد.
– نیمکت نشینان راه آهن در طول مسابقه بارها به داور مسابقه اعتراض می کردند که در نهایت یکی از آنها در نیمه اول نیز از روی نیمکت اخراج شد.
– حمید شرفی مربی راه آهن تهران در طول مسابقه بارها به علی مرزبان بازیکن مس رفسنجان توهین کرد که در ادامه با تذکر شدید داور مسابقه همراه شد.
– سعید ابراهیم پور دروازه بان مس رفسنجان برای چهارمین دیدار متوالی دروازه خود را بسته نگه داشت.
– محسن بیاتی نیا سرمربی تیم فوتبال راه آهن در پایان بازی حاضر به مصاحبه با اصحاب رسانه نشد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان