فرماندهی نیروی انتظامی رفسنجان مطرح کرد :

مجهزترین میدان تیر جنوب شرق کشور در رفسنجان احداث می شود

  • شناسه خبر: 131591
مجهزترین میدان تیر جنوب شرق کشور در رفسنجان احداث می شود

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: به همت خیرین امنیت ساز مجهزترین میدان تیر جنوب شرق در رفسنجان در حال ساخت می باشد .

خانه » اجتماعی » مجهزترین میدان تیر جنوب شرق کشور در رفسنجان احداث می شود

به گزارش خانه خشتی ؛ سرهنگ عباسی فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان صبح امروز در صبحگاه مشترک اظهار داشت :به برکت خون شهدا شخصیتهای عظیمی که در رفسنجان وجود دارد در جهت صیانت از میهمن اسلامی و ایجاد  امنیت پایدار در کشور این وحدت و همدلی ایجاد شد و با همراهی و وحدت با اقشار مختلف مردم، زمینه توسعه امنیت را گسترش دادیم و با رویکرد جامعه محوری و مشارکت حرکت همگانی ،شاهد برقراری نظم و امنیت و کاهش هزینه های امنیتی هستیم .

وی تصریح کرد:در دوران خدمتم با حمایت های خداپسندانه همه مردم و مسئولین و پشتیبانی بی شائبه دستگاه قضایی توانستیم کارهای بزرگ و چشمگیری را در شهرستان انجام بدهیم .

سرهنگ عباسی بیان داشت :بهبود عبور و مرور و کاهش تلفات ناشی از تصادفات رانندگی ،پاکسازی محیط های عمومی شهر از مظاهر علنی و ناهنجاریهای اجتماعی ،ارتقای امنیت اجتماعی با رویکرد برخورد جدی ،برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و مشروبات الکی و ساماندهی موتورهای سنگین نتیجه همکاری و همدلی بوده است .

وی افزود :تقویت و توسعه سیستم های مقاومتی در اماکن ،توسعه تعامل و افزایش رضایتمندی مردم با رویکرد پلیس مردم مدار ،افزایش سرعت بهبود سرعت عمل در ارائه خدمات و کشف جرم، معرفی و ارائه پلیس شایسته محور ،پاسخگو صحیح العمل و مقتدر از دیگر عملکرد پلیس و نیروی انتظامی بوده است .

فرمانده نیروی انتظامی گفت : جذب خیرین امنیت ساز در این دو سال در کشور نمونه بوده است ،چندین پروژه توسط خیرین در دست ساخت می باشند ،کلانتری ۱۱ ،سالن امفی تائتر ومهمانسرای نیروی انتظامی و اهدا و وقف بیش از ۱۲ خودرو ..از پروژه هایی هستند که توسط خیرین در دست ساخت و فعالیت هستند و همچنین مجهزترین میدان تیر جنوب شرق در رفسنجان در حال ساخت می باشد .

وی افزود :در ابلاغ ماموریت های ۱۱۰ در سال گذشته مقام اول را کسب کردیم ،در بحث پدافند شهرستان رفسنجان در سال گذشته مقام اول را داشت در خدماتی که در عرصه ناجا در سال گذشته انجام شد شهرستان ما در این زمینه مقام اول را کسب کرد .

سرهنگ عباسی تمام موفقیت ها را  مدیون حمایتهای مردم دانست و تاکید داشت :همکاری مردم رفسنجان ستودنی است .

 

برچسب ها:
خیرین امنیت ساز فرمانده انتظامی رفسنجان میدان تیر نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان