تضمین سلامت گوشت با اجرای طرح لیبل یا برچسب گذاری

  • شناسه خبر: 13042
تضمین سلامت گوشت با اجرای طرح لیبل یا برچسب گذاری

با اجرای طرح سراسری لیبل گذاری گوشت های دام از ۲۵ ابان ماه جاری در مراکز عرضه و فروش گوشت قرمز ، سلامت گوشت اعلام و امکان سود جویی کم خواهد شد. مقامی رئیس شبکه دام پزشکی رفسنجان در گفتگو با خبرنگار “خانه خشتی” اظهار داشت : قبلا فقط با زدن مهر بر روی لاشه […]

خانه » آخرین اخبار » تضمین سلامت گوشت با اجرای طرح لیبل یا برچسب گذاری

با اجرای طرح سراسری لیبل گذاری گوشت های دام از ۲۵ ابان ماه جاری در مراکز عرضه و فروش گوشت قرمز ، سلامت گوشت اعلام و امکان سود جویی کم خواهد شد.

مقامی رئیس شبکه دام پزشکی رفسنجان در گفتگو با خبرنگار “خانه خشتی” اظهار داشت : قبلا فقط با زدن مهر بر روی لاشه دام سلامت آن تضمین می شد اما بعضی سود جویان امکان جعل مهر دامپزشکی را بر روی لاشه های نا سالم خود داشتند که معمولا با پاک شدن یا به هم خوردن جوهر مهر دامپزشکی خریدار متوجه مسئله ای نمی شد ، وی افزود با اجرای طرح لیبل گذاری کاغذی که حاوی اطلاعات ، کد کشتارگاه رفسنجان ( ۴۴۴۷۴ ) و تلفن شکایات مردمی ، ۳۲۲۲۰۶۳ و شرایط نگهداری در دمای ۴ درجه زیر صفر و تاریخ کشتار به روز با اعتبار ۵ روزه می باشد امکان جعل مهر کم می شود و خریداران با اطمینان خاطر می توانند ما یحتاج گوشتی خود را تهیه کنند .

مقامی با اشاره به اینکه ۱۲۰ مرکز فروش و عرضه گوشت گرم در رفسنجان موجود است اذعان داشت : ماهیانه به طور میانگین ۲ هزار و ۵۰۰ لاشه گوشت دام سبک گوسفند و بز و ۵۰۰ لاشه گوشت دام سنگینی گاو و شتر به این مراکز فرستاده می شود.

وی همچنین گفت : بر روی هر لاشه دام سبک ۲ بر چسب کاغذی و بر روی هر لاشه دام سنگین ۶ لیبل کاغذی قرار می گیرد .

رئیس شبکه دامپزشکی خاطر نشان کرد : یک دکتر دام پزشکی قبل از کشتار ، دام را از نظر بیماری های هاری و طاعون بررسی و معاینه و پس از ذبح نیز یک بازرس در محل های عرضه و فروش گوشت حضور دارد .

برچسب ها:
تضمین سلامت گوشت با اجرای طرح لیبل یا برچسب گذاری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان