مراسم تکریم از بازنشستگان علوم پزشکی رفسنجان برگزار شد / تصاویر

  • شناسه خبر: 129574
مراسم تکریم از بازنشستگان علوم پزشکی رفسنجان برگزار شد / تصاویر

صبح امروز مراسم تکریم از بازنشستگان علوم پزشکی رفسنجان با حضور جمعی از مسئولین و بازنسشتگان علوم پزشکی در محل تالار ذکریا برگزار شد.

خانه » رفسنجان » مراسم تکریم از بازنشستگان علوم پزشکی رفسنجان برگزار شد / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، صبح امروز مراسم تکریم از بازنشستگان علوم پزشکی رفسنجان با حضور  جمعی از مسئولین و بازنسشتگان علوم پزشکی برگزار شد.

در این مراسم راوری معاون توسعه و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی اذعان داشت : دانشگاه علوم پزشکی تمام همکاری های لازم را انجام خواهد داد ؛ من به عنوان معاون پشتیبانی دانشگاه در معرض درخواست های متعددی هستم که از جمله این درخواست ها از سمت کسانی است که به افتخار بازنشستگی رسیده اند و تا حد زیادی اشراف دارم به مشکلات و درخواست هایی که بیشتر در حوضه مادی هستند .

وی ادامه داد :بسیاری از بازنشستگان پیگیر مطالبات خود هستند ؛ ما خیلی از این پیگیری های که همکاران بازنسشته انجام میدهند استقبال میکنیم و اخیرا هم مکاتبه ای داشتند با بعضی از نماینده های مجلس که به وزارت بهداشت رسیده و از ما خواسته بودند که مطالبات رو به شیوه ای مناسب تر پرداخت کنیم .

راوری گفت : اینکه ما پیگیر مطالبات باشیم وظیفه ذاتی ما است ؛ما از منابع زیادی استفاده کردیم تا بتوانیم مطالبات بازنشستگان را پرداخت کنیم ولی در سال ۱۳۹۵ هیچ گونه اعتباری برای پرداخت مطالبات بازنشستگان به ما داده نشده است و مطالبات خیلی چشم گیری از سازمان های بیمه داریم که پرداخت آنچانی نداشته اند .

راوری در ادامه به این نکته اشاره کرد که ما بیش از ۱۰ میلیارد تومان بدهی دارویی داریم با این حال صبح امروز سندی رو امضا کردیم که نزدیک ۴۲ میلیون تومان بازخرید همکاران بیمارستان علی ابن ابی طالب بوده است .

وی در پایان اضافه کرد : ما این نوید را میدهیم ما در مهر ماه کل بازخرید سال ۹۵ رو تسویه میکنیم .

 

در ادامه مراسم علی اسماعیلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با بیان اینکه در جاهای مختلف دنیا در مورد سن بازنشستگی و سال های کار اختلاف نظر وجود دارد اظهار داشت : متوسط سن بازنشستگی در دنیا ۲۸ سال است که در ایران سن بازنشستگی را ۳۰ سال تایین کردند .

وی ادامه داد : هنگامی که فردی بعد از ۳۰ سال بازنشست میشوند حداقل در سن ۵۰ سالگی به بازنسشتگی رسیده است و با توجه به شواهد موجود این سن شروع بیماری بخصوص بیماری قلبی است و من اولین توصیه ام به شما این است که حافظ سلامتی خودتان باشید

علی اسماعیلی افزود : بازنشستگان ، افراد مسن و والدین کانون توجه همه خانواده است و این نکته مثبت جامعه ماست که باید حفظ شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان اذعان داشت : بعضی از بازنشستگان هنوز توان فکری بسیار بالایی داردند و باید از آنها استفاده شود و هر جا ما از توان فکری بازنشستگان استفاده کردیم توانستیم مشکلات را حل کنیم

اسماعیلی در پایان گفت : عمر بازنشستگان صرف خدمت به مردم شده است و کار شما افزایش کیفیت زندگی مردم بوده است

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان