اجرای طرح طرد اتباع بیگانه غیر مجاز با هدف حمایت از کارگران بومی در رفسنجان

  • شناسه خبر: 129521
اجرای طرح طرد اتباع بیگانه غیر مجاز با هدف حمایت از کارگران بومی در رفسنجان

جانشین فرمانده انتظامی رفسنجان از اجرای طرح طرد اتباع بیگانه غیر مجاز با هدف حمایت از کارگران بومی در رفسنجان و دستگیری و طرد ۲۵۰ نفر در اولین روز اجرا خبر داد.

خانه » اجتماعی » اجرای طرح طرد اتباع بیگانه غیر مجاز با هدف حمایت از کارگران بومی در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی ، با خبر شدیم عصر روز گذشته با همت نیروی انتظامی تعداد زیادی از افاغنه غیرمجازقبل از ورود به رفسنجان دستگیر گردیده اند که در باب جزییات آن در تماس تلفنی با “سرهنگ خلیلی” جانشین فرماندهی انتظامی رفسنجان ضمن تایید خبر بیان شد: روز گذشته با انجام کار اطلاعاتی و همت ماموران انتظامی ۳دستگاه خودرو کامیونت ایسوزو با بیش از ۲۵۰ نفر افاغنه غیر مجاز که قصد ورود به شهرستان را داشتند توقیف و افاغنه دستگیر و ۵نفر متهم در این خصوص بازداشت و ضمن تشکیل پرونده قضایی به دادسرا معرفی گردیدند.

جانشین فرماندهی انتظامی رفسنجان افزود: یکی از اهداف نیروی انتظامی در خصوص اجرای جدی این گونه طرحها حمایت از کارگران بومی است و این طرح به صورت مداوم ادامه خواهد داشت .

وی بیان داشت: امیدواریم کارفرمایان عزیز به این باور برسندکه استفاده از کارگران بومی اصلح تر بوده وبه هیچ وجه این اتباع بیگانه که هیچ گونه هویت شناسایی شده ای ندارندرا بکارگیری ننمایند .

سرهنگ خلیلی درپایان گفت : امید است که با همراهی و همدلی و اجماع همه جانبه دستگاهها و مردم عزیزبه سمت بومی سازی نیروی کار در کشور حرکت کرده و از وابستگی به کار اتباع خارجی غیرمازاد در بسیاری از مشاغل رها شویم.

برچسب ها:
اتباع بیگانه افاغنه در رفسنجان جانشین فرمانده انتظامی سرهنگ خلیلی کار گران بومی در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان