به مناسبت عید غدیر خم؛

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی «صبح و نشاط» در رفسنجان برگزار می‌شود

  • شناسه خبر: 128962
همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی «صبح و نشاط» در رفسنجان برگزار می‌شود

به‌مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیرخم همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در روستای گلوسالار شهرستان رفسنجان برگزار می‌شود.

خانه » آخرین اخبار » همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی «صبح و نشاط» در رفسنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار خانه خشتی، علیرضا خواجه‌پور عضو شورای اسلامی روستای گلوسالار صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی صبح روز جمعه ۱۷ شهریورماه برای نخستین‌بار و با حضور میهمانانی از شهرهای کرمان و رفسنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به بخش‌های متنوع همایش از قبیل اجرای موسیقی و حرکات نمایشی، گروه کوهنوردی و … به طبخ آش رشته برای ۷ هزار نفر در حاشیه برگزاری مراسم اشاره کرد و ادامه داد: شرکت‌کنندگان در همایش پس از حرکت به سمت قلعه تاریخی روستا، در محل زادگاه دوازده امام حضور خواهند یافت.

خواجه پور هدف از برگزاری همایش را ایجاد نشاط و شادابی برای مردم عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه بسیاری از اهالی روستا در شهرهای کرمان و رفسنجان ساکن هستند، پیش‌بینی می‌شود بیشترین حضور از این دو شهر باشد.

نماینده هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی روستای گلوسالار ضمن قدردانی از همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان و شهرستان رفسنجان از مساعدت و همراهی فرمانداری رفسنجان، هیأت ورزش روستایی استان کرمان و شهرستان رفسنجان، بخشداری، شهرستان، دهیاری و شورای اسلامی و اهالی روستای گلوسالار قدردانی کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه در پایان همایش از میان شرکت‌کنندگان قرعه‌کشی انجام می‌شود، اظهار کرد: برای شرکت‌کنندگان جوایز نفیسی از قبیل یک دستگاه موتور چهارچرخ، پنج کمک هزینه کربلای معلی، ۱۵ کمک هزینه سفر مشهد مقدس، ۴۰ کارت هدیه ۵۰ هزار تومانی، چهار عدد دوچرخه و پنج ست لوازم خانگی و لوازم ورزشی اختصاص یافته است که به برندگان اهدا می‌شود.

خواجه‌پور با اشاره به اینکه شرکت در همایش و دریافت برگه‌های قرعه‌کشی کاملاً رایگان است از اختصاص چهار مرکز توزیع برگه قرعه‌کشی در رفسنجان خبر داد و بیان کرد: نخستین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی روستای گلوسالار جمعه ۱۷ شهریور ماه ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح از محل ورودی روستا با حضور مسؤولان استان کرمان و شهرستان رفسنجان و اصحاب رسانه برگزار و از سوی صدا و سیمای مرکز کرمان ضبط و روز بعد از شبکه استانی پخش خواهد شد.

برچسب ها:
پیاده روی خانوادگی خنامان صبح و نشاط گلوسالار ورزش
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان