آمادگی پذیرش انتقاد و ایراد را داریم

  • شناسه خبر: 127901
آمادگی پذیرش انتقاد و ایراد را داریم

رئیس شورای شهر رفسنجان گفت: شورا متعلق به همه احزاب و گروه ها می باشد سعی می کنیم در این دوره از شوراها ، مشارکت مردم را بالا ببریم جلسات علنی باشد، امادگی پذیرش انتقاد و ایراد را داریم اصحاب رسانه هر گونه انتقاد را می بینید به شورا انتقال دهند .

خانه » سیاسی » آمادگی پذیرش انتقاد و ایراد را داریم

به گزارش خانه خشتی ؛حجت الاسلام شیخ علی هاشمیان در جلسه انتخاب هیات رئیسه پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای رفسنجان ضمن ابراز خرسندی از مراسم تحلیف اظهار داشت : با تعاملی که بین شوراها و همه ارگانهای اجرایی شکل می گیرد امید داریم بتوانیم روند توسعه شهرمان را روز به روز مشاهده کنیم و با توجه به تجربه کاری که بین اعضای شورا وجود دارد کارهای ارزنده ای برای شهرمان انجام دهیم .

وی تصریح کرد :شورا متعلق به همه احزاب و گروه ها می باشد سعی می کنیم در این دوره از شوراها ، مشارکت مردم را بالا ببریم جلسات علنی باشد امادگی پذیرش انتقاد و ایراد را داریم اصحاب رسانه هر گونه انتقاد را می بینید به شورا انتقال دهند .

حجت الاسلام هاشمیان اضافه کرد :امیدواریم بتوانیم همکاران توانمندی در شهرداری انتخاب کنیم ،جا دارد از تلاشهای شورای شهر و شهردار منتخب دوره چهارم تشکر کنم که بار خدمت رسانی به شهر را دوش داشتند البته قضاوت عملکردها بر عهده مردم است .

وی بیان داشت :من معتقدم همه همکاران از همه ظرفیتها برای توسعه شهر استفاده کرده اند خروجی کار را مردم شاهد هستند و داور اصلی مردم هستند این شورا هم باید تصمیماتی اخذ کند و سعی می کنیم از نظرات مردم در توسعه شهر استفاده کنیم توقع داریم همه کمک کنند شهروند مدار باشیم همه دغدغه شهر را داشته باشیم تا شهری اباد را رقم بزنیم .

حجت الاسلام هاشمیان اذعان داشت :رفسنجان از لحاظ شهرسازی مشکلات عدیده ای را دارد از رسانه ها و ارگانها می خواهیم با تمام توان با ما همکاری کنند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان