انتصاب محمدعلی شایگان فر به عنوان مسئول جدید بسیج هنرمندان رفسنجان / عکس

  • شناسه خبر: 127686
انتصاب محمدعلی شایگان فر به عنوان مسئول جدید بسیج هنرمندان رفسنجان / عکس

طی مراسمی با حضور فرمانده سپاه و رئیس ارشاد رفسنجان ، محمد علی شایگان فر به عنوان مسئول جدید بسیج هنرمندان رفسنجان انتخاب گردید .

خانه » فرهنگی مذهبی » انتصاب محمدعلی شایگان فر به عنوان مسئول جدید بسیج هنرمندان رفسنجان / عکس

به گزارش خانه خشتی ؛طی مراسمی با حضور ایمان محمدآبادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ،سرهنگ علی سلطانی فرمانده نیروی مقاومت بسیج ،ابوذرحسینی نسب سازمان بسیج هنرمندان کرمان و جمعی از هنرمندان شهرستان  از زحمات محمد دانشور تقدیر شد  و محمد علی شایگان فر به عنوان مسئول جدید بسیج هنرمندان رفسنجان انتخاب گردید .

ایمان محمدابادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد رفسنجان در این جلسه ضمن گرامیداشت  شهدای هنرمند استان کرمان اظهارداشت :اوایل مردادماه بیست و سومین جشنواره ملی شعر رضوی همچنین جشنواره بین المللی فرهنگ و هنر امام رضا را میزبانی کردیم اغاز جشنواره های ملی شعر رضوی از جشنواره های استانی بود که در زمان مدیریت اقای جعفری پیگیر این موضوع بودند و  اغاز جشنواره ها از رفسنجان استارت خورد .

وی تصریح کرد :اندیشه و نگاهی بیش از استعداد هنری در ایشان نهفته است و اندیشه ای که به واسطه یک قرن در کشور داریم .

محمدابادی به هنرمندی شهید عابدینی در بیان حقایق دوران مقدس اشاره کرد و تاکید داشت :اگر ویژگی هنرمندانه شهید عابدینی نبود مسلما مستندات و بسیاری از داستانهای دوران دفاع مقدس در زیر گرد و خاک می ماند و بدست ما نمی رسید رسالت هنرمندانه ایشان بوده است  .

وی افزود :حوزه فعالیت هنرمندان نقطه مشترک تمام هنرمندان است و هر کس میتواند نوع اعتقاد و مکتبی خاصی داشته باشد اما حوزه مقاومت فصل مشترک تمام هنرمندان کشور ما هستند و با هر دیدگاه و دینی که دارند و این ظرفیت بسیار بزرگی است که میتوان از ان استفاده کرد .

وی بیان داشت :امیدواریم از تجربیات اقای شایگان که زمانی سکان دار اداره فرهنگ و ارشاد بودند در جهت ارتقای سطح فرهنگ شهرستان بهره ببریم و امید داریم با مشارکت تمام هنرمندان شهرستان که رکن اصلی جلسات ما هستند بتوانیم فعالیت های فرهنگی خوبی انجام دهیم .

عکس از امین قاسمیان

برچسب ها:
بسیج هنرمندان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان