افتتاح دومین مرکز معاینه فنی خودروهای سبک در رفسنجان / عکس

  • شناسه خبر: 127461
افتتاح دومین مرکز معاینه فنی خودروهای سبک در رفسنجان / عکس

دومین مرکز معاینه فنی خودروهای سبک با نام ثامن الحجج(ع) در رفسنجان آغاز بکار کرد.

خانه » اجتماعی » افتتاح دومین مرکز معاینه فنی خودروهای سبک در رفسنجان / عکس

به گزارش خانه خشتی ، صبح امروز مرکز معاینه فنی ثامن الحجج(ع) به عنوان دومین مرکز معاینه فنی خودروهای سبک در رفسنجان با حضور حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه و آرمان بخشدار مرکزی و سرهنگ محسنی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی و عرب نژاد مسئول نظارت بر مراکز معاینه فنی استان افتتاح شد.

این مرکز با مدیریت رسول قرائی در میدان شهیدامینی بلوارشهیدمحمدی(کریم آباد محقق)نبش کوچه۲۲ واقع شده است و از امروز آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در مراسم افتتاح این مرکز با بیا اینکه  این مرکز در داخل شهر قرار دارد و دسترسی مردم راحتتر است اظهار داشت:  این یک خدمت جدید برای مردم و در واقع یک کلینیک درمانی برای اتومبیل ها است .

وی افزود: خطراتی که متوجه مسافران است عمدتا از ناحیه اتومبیل است و اگر خطاهای مربوط به اتومبیل را بتوانیم کاهش دهیم خطرات ناشی از رانندگی و جاده را میتوانیم با توصیه ها و فرهنگسازی برطرف کنیم.

حجت الاسلام رمضانی پور در ادامه گفت : کودکان نیز به عنوان همیار پلیس به کم شدن تلفات میکنند و این یک فرهنگسازی چند ساله است که درحال انجام است و همچنین اظهار داشتند در این مراکز بین مردم و مسئولین نباید تفاوت قائل شود و به همه باید به یک انداره توجه شود.

در ادامه این مراسم سرهنگ محسنی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان رفسنجان با بیان اینکه در پایان سال تعداد مراجعه کنندگان به حدی خواهد بود که کار رسیدگی به همه مراجعه کنندها توسط  این مراکز به شکلی که باید باشد انجام نمیشود تقاضا کرد که مردم در طول سال برای معاینه فنی مراجعه کنند.

وی افزود : برخورد و جریمه در صورت نداشتن معاینه فنی در داخل شهر ۳۰ هزار تومان و خارج از شهر ۵۰ هزار تومان است و در شهرهای بزرگ با برنامه ریزی هایی که شده است سیستم در صورت نداشتن معاینه فنی هر ۲۴ ساعت ۵۰ هزار تومان جریمه ثبت میکند که مبلغ آن با هزینه معاینه فنی قابل مقایسه نیست.

در پایان عرب نژاد مسئول نظارت بر مراکز معاینه نفی استان نیز بیان داشت: خوشحالم که این مرکز از جهت خدمت به مردم با نام امام مهربانی ها افتتاح شده و این اتفاق را بنده مبارک میدانم و مطمئنم که موفق خواهند شد. 

برچسب ها:
معاینه فنی معاینه فنی در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان