نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه رفسنجان مطرح کرد :

تخریب حق الناس است / انقلابی فکر و عمل کنیم

  • شناسه خبر: 127106
تخریب حق الناس است / انقلابی فکر و عمل کنیم

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه رفسنجان گفت: باید مواظب حق الناس و زندگی شخصی دیگران باشید دیگران را تضعیف و تخریب نکنیم .

خانه » آخرین اخبار » تخریب حق الناس است / انقلابی فکر و عمل کنیم

به گزارش خانه خشتی ؛ حجت الاسلام شیخ محمد ایزدی در نشست خبری که صبح امروز به مناسبت روز خبرنگار در سالن اجتماعات ناحیه مقاومت رفسنجان برگزار شد، در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت :خبرنگاری شغلی حساس و سخت و در عین حال شغلی بحث برانگیز و چالشی است.

وی با بیان اینکه خبرنگاری نوعی عبادت محسوب می شود تصریح کرد :بسیاری از مشکلات جامعه با قلم خبرنگار حل می شود ،شما خبرنگاران روزانه با هزاران نفر سرو کار دارید و با معضلات و مشکلات جامعه اشنایی دارید و در جهت رفع این مشکلات تلاش می کنید .

حجت الاسلام ایزدی بیان داشت : برای خدا کارکردن ، نیت و قصد ویژگی مهم یک خبرنگار است اگر کار برای خدا باشد تاثیرگذار خواهد بود و همچنین صداقت در امر خبر بسیار مهم است .

وی افزود :خبر کذب و دروغ ضربه مهلک و سنگینی به جامعه وارد می کند که قابل جبران نخواهد بود .

حجت الاسلام ایزدی با اشاره به اینکه اساس و بنیان خبرنگاری صداقت است تاکید داشت :در جنگ احد خبر (کذب) شهید شدن پیامبر (ص) باعث شکست لشکریان اسلام در ان جنگ شد .

حجت الاسلام ایزدی ضمن بیان روایتی از امام حسن عسکری (ع) دروغ را عامل اصلی تمام گناهان دانست وگفت :گناه دروغ ،از شراب خواری هم سنگین تر می باشد ، باید مواظب حق الناس و زندگی شخصی دیگران باشید دیگران را تضعیف و تخریب نکنیم .

وی اذعان داشت :تکلیف ما انقلاب اسلامی است طبق فرموده رهبر معظم انقلاب باید همیشه انقلابی باشیم و انقلابی فکر و عمل کنیم و انقلاب را به نسل سوم و چهارم معرفی کنیم .

وی افزود :خبرنگار باید عمار گونه حرکت و عمل کند از اشتغال و طرحهای اقتصاد مقاومتی و ولایت فقیه سخن بگوید در کنار رسالت خبری خود نقد منصفانه داشته باشد ،جوانان را از شبکه های اجتماعی و ماهواره ها و معضلاتی که در این مسیر وجود دارد اگاهی دهد.

 

 

برچسب ها:
تخریب حق الناس خبرنگاری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان