امیدوارم شاهد بازی خوبی در مقابل خونه به خونه باشیم

  • شناسه خبر: 126974
امیدوارم شاهد بازی خوبی در مقابل خونه به خونه باشیم

سرمربی تیم فوتبال مس #رفسنجان شرایط تیمش برای دیدار مقابل خونه به خونه بابل را خوب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد تیمش در دیدار فردا بازی خوبی از خود به نمایش بگذارد.

خانه » آخرین اخبار » امیدوارم شاهد بازی خوبی در مقابل خونه به خونه باشیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی به نقل از روابط عمومی “باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان” علی سامره با بیان اینکه خوشبختانه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم افزود: شرایط خوب است و بازیکنان در آمادگی کامل هستند و امیدواریم تا گام اول را برای شروع رقابتهای لیگ دسته اول محکم برداریم.
سرمربی تیم فوتبال #مس_رفسنجان در رابطه با شناخت تیم خود از تیم خونه به خونه بابل گفت:با توجه به تغییرات این تیم نسبت به فصل گذشته و همچنین تغییر و تحولات اخیر این تیم انتظار شناخت کامل از این تیم سخت است اما آنها تیم جوانی دارند و از حضور پر شور تماشاگران خود نیز بهره می برند.
ولی به طور کلی شناخت تیم‌ها از یکدیگر در هفته‌های ابتدایی چندان زیاد نیست.
سرمربی مس #رفسنجان در رابطه با برگزاری این بازی در ورزشگاه هفت تیر گفت: هنوز مشخص نیست بازی فردا در هفت تیر برگزار می شود یا جای دیگر اما ای کاش سریعتر ورزشگاه محل مسابقه مشخص می شد.
#علی_سامره در رابطه با نفرات تیم خود در این بازی گفت: بهرام رشیدفرخی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم ضمن اینکه برای صدور کارت بازی برخی از بازیکنان‌ مثل جواد مولایی به دلیل نقص مدارک مشکلاتی پیش آمده است که البته امیدواریم تا فردا موضوع صدور کارت آن‌ها نیز حل شود و برای استفاده از آن‌ها مشکلی نداشته باشیم.
تیم های فوتبال خونه به خونه و مس #رفسنجان فردا و از ساعت ١٨ در بابل و به قضاوت کمیل غلامی به مصاف هم می روند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان