با حضور مسئولین شهرستانی و منطقه ای؛

اولین و بزرگترین مجموعه فرهنگی تفریحی منطقه نوق رفسنجان در شهر صفائیه افتتاح شد/تصاویر

  • شناسه خبر: 126539
اولین و بزرگترین مجموعه فرهنگی تفریحی منطقه نوق رفسنجان در شهر صفائیه افتتاح شد/تصاویر

همزمان با ولازت حضرت معصومه (س) و روز دختر با حضورحمید ملانوری فرماندار ؛ جمعی از مسئولین شهرستانی و محلی مجموعه فرهنگی ورزشی شهر صفائیه از توابع بخش فردوس به بهره‌برداری رسید.

خانه » اجتماعی » اولین و بزرگترین مجموعه فرهنگی تفریحی منطقه نوق رفسنجان در شهر صفائیه افتتاح شد/تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر با حضورحمید ملانوری فرماندار ؛ جمعی از مسئولین شهرستانی و  محلی مجموعه فرهنگی ورزشی شهر صفائیه از توابع بخش فردوس به بهره‌برداری رسید.

سیدمحمد مرتضوی شهردار صفائیه در این مراسم اظهار داشت: با کمک و تلاش نیروهای شهرداری و کمک بخشداری توانستیم این مجموعه را به بهره‌برداری برسانیم.

وی بیان داشت: زمین این مجموعه از سوی خانواده آگاه به مساحت ۸ ‌هزار مترمربع اهدا شده که قیمت آن ۴۰۰ میلیون‌ تومان است.

شهردار صفائیه با اشاره به کارهایی که در این مجموعه انجام شده است، عنوان کرد: سنگفرش داخلی به مساحت ۴ هزار مترمربع، جدول‌گذاری به مساحت یک‌ هزار مترمربع، بتن‌ریزی به میزان ۳۰۰ متر مکعب، سیمان‌کاری دیوار به مساحت ۲ هزار مترمربع و یک ‌هزار متر مربع حصارکشی از جمله کارهای انجام شده بوده است.

وی ادامه داد: احداث سرویس بهداشتی و درختکاری و فضای سبز به مساحت یک ‌هزار و ۵۰۰ مترمربع ایجاد و نقاشی و طراحی دیوار توسط یکی از هنرمندان شهر صفائیه به مساحت یک‌ هزار و ۵۰۰ متر مربع انجام شده است.

مرتضوی وسایل بازی کودکان، وسایل ورزشی و همچنین احداث آبنما، تاسیسات برق و … احداث مهمانسرا در این مجموعه را یادآور شد و بیان کرد: در مجموع ۶۳۰ میلیون ‌تومان برای کارهای یاد شده در مجموعه فرهنگی تفریحی شهر صفائیه هزینه شده است.

عکس و خبر مجتبی نقی زاده

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان