ترویج حجاب به روش تعویضی در رفسنجان

  • شناسه خبر: 125540
ترویج حجاب به روش تعویضی در رفسنجان

تعویض چادرکهنه با چادر عربی یاقواره ی ۴.۵متری کاری از گالری حجاب کودک و مادر است که در رفسنجان در حال اجراست.

خانه » فرهنگی مذهبی » ترویج حجاب به روش تعویضی در رفسنجان

خانم طباطبایی نماینده ی این طرح و گالری در رفسنجان در گفت و گو با خانه خشتی ، هدف از اجرای این طرح را ارزش گذاری و پشتوانه سازی به پوشش برتر در فرهنگ ایرانی و اسلامی عنوان کرد.

وی بیان داشت: مطمئنا برای هر طرح باید برنامه ریزی داشت که بتوانیم منابع و امکانات مورد نیاز را ارزیابی و در نهایت بازخورد دریافت شده از طرح را با برنامه اولیه مقایسه کنیم.کاری ما انجام میدهیم بیشتر یک کار فرهنگی است و جنبه مادی این کار بسیار ناچیز و بیشتر هزینه که دریافت میشود خرج هزینه تامین مواد اولیه و جابه جایی می شود.

طباطبایی خاطر نشان کرد: این طرح توسط گالری حجاب مادر و کودک نیکی و می سی در حال اجراست و در استان های دیگر هم اجرا شده است و افراد این گروه جوانان فعال در عرصه مد و حجاب اسلامی هستند.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون این طرح در چندین دوره نمایشگاه های حجاب و عفاف شرکت کرده و آخرین نمایشگاهی که در آن حضور داشتند نمایشگاه قرآن در تهران بود که چند طرح آن تقدیر نامه دریافت کردند.

طباطبایی اظهار داشت: این توانایی وجود دارد که در رفسنجان هم در نمایشگاه های مختلف شرکت کنیم و حتی با سازمان ها و ارگان های مختلف از جمله حوزه های علمیه، آموزش و پرورش ، فرهنگ و ارشاد اسلامی و… همکاری کنیم .

وی خاطر نشان کرد: گالری حجاب مادر و کودک طرح های مختلفی از چادر را ارائه می کند حتی امکان استفاده از این مدل ها در مراسم های مختلف و فرم رسمی و اداری وجود دارد و بیشترین توجه ما به زیبایی و شکیل بودن پوشش و حجاب است.

برچسب ها:
حجاب حجاب در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان