مدیر‌کل ارشاد استان کرمان:

دومین جشنواره خوشنویسی استان کرمان در رفسنجان برگزار می‌شود

  • شناسه خبر: 125523
دومین جشنواره خوشنویسی استان کرمان در رفسنجان برگزار می‌شود

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: دومین جشنواره خوشنویسی استان کرمان به مدت دو روز در شهرستان رفسنجان برگزار می‌شود.

خانه » فرهنگی مذهبی » دومین جشنواره خوشنویسی استان کرمان در رفسنجان برگزار می‌شود

به گزارش خانه خشتی ، محمدرضا علیزاده امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان اظهار‌داشت: دومین جشنواره خوشنویسی استان کرمان ۲۱ و ۲۲ تیر‌ماه جاری در شهرستان رفسنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره به همت انجمن خوشنویسان استان کرمان برگزار می‌شود گفت: در استان کرمان ۶ انجمن خوشنویسی در شهرهای کرمان، رفسنجان، سیرجان، بم، راور و زرند وجود دارد که در بم و راور به زودی انتخابات انجمن برگزار می‌شود.

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه مراسم افتتاحیه دومین جشنواره خوشنویسی استان کرمان چهارشنبه ۲۱ تیر‌ماه جاری در سالن آمفی‌تئاتر موزه ریاست جمهوری شهرستان رفسنجان برگزار می‌شود افزود: مراسم اختتامیه این جشنواره عصر روز پنجشنبه ۲۲ تیر‌ماه جاری در تالار خیام دانشگاه ولی‌عصر‌(عج) رفسنجان برگزار می‌شود.

وی از راهیابی ۳۶ خوشنویس به بخش رقابتی دومین جشنواره خوشنویسی استان کرمان خبر داد و خاطر‌نشان کرد: ۹۶ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که از بین آثار راه یافته، سه نفر برگزیده در رشته نستعلیق و سه نفر برگزیده در رشته شکسته نستعلیق انتخاب و معرفی می‌شوند.

علیزاده با اشاره به اینکه ۱۷ آموزشگاه آزاد خوشنویسی در استان کرمان وجود دارد گفت: ۱۰ آموزشگاه در شهر کرمان و ۷ آموزشگاه خوشنویسی در دیگر شهرستان‌های استان فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره‌ها فرصت مناسبی برای ارتقای سطح کیفی هر موضوعی است افزود: ۲۰۰ خوشنویس در استان کرمان هنرجوی دوره عالی راهیابی به خوشنویسی ممتاز هستند و پنج نفر نیز در استان کرمان مدرک استادی خوشنویسی دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
جشنواره خوشنویسی در رفسنجان خوشنویسی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان