پنجمین نمایشگاه بین المللی معدن در کرمان آغاز بکار کرد / گزارش تصویری

  • شناسه خبر: 125185
پنجمین نمایشگاه بین المللی معدن در کرمان آغاز بکار کرد / گزارش تصویری

پنجمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی ، فرآوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته و سومین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات معدنی و راهسازی کار خود را در محل نمایشگاههای بین المللی جنوبشرق در شهر کرمان آغاز کرد.

خانه » اقتصادی » پنجمین نمایشگاه بین المللی معدن در کرمان آغاز بکار کرد / گزارش تصویری

به گزارش خانه خشتی ، روز گذشته مراسم افتتاحیه پنجمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی ، فرآوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته و سومین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات معدنی و راهسازی با حضور معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت ، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران ، مدیر عامل مس منطقه کرمان و جمعی از معاونین و جمعی از معاونین استاندار کرمان و مدیران استانی در محل برگزاری نمایشگاههای دائمی جنوبشرق در شهر کرمان برگزار شد.

آنتیکی نژاد مدیرعامل شرکت توسعه وآبادانی استان کرمان در این مراسم با بیان اینکه ۳۲ عنوان نمایشگاه تخصصی تاکنون در این محل برگزار شده است  اظهار داشت :نمایشگاه صنعت و معدن دومین نمایشگاهی است که امسال برگزار می گردد و ۱۷ نمایشگاه دیگر نیز پیش بینی شده است .

وی تصریح کرد :آغاز ساخت سالن با توجه به افزایش تقاضا برای حضور در نمایشگاه و آغاز اجرای طرح توسعه انتقال اب به محل سایت و توسعه فضای نمایشگاه از جمله برنامه هایی است که دردستور کار قرار دادیم .

این مسئول خاطر نشان کرد: ۱۲۰ شرکت در فضای ۸ هزار متر مربع و ۱۰ نمایندگی خارجی در نمایشگاه بین المللی جنوبشرق در پنجمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی و تجهیزات وابسته و سومین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات معدنی و راهسازی حضور دارند.

در ادامه حسینی رئیس سازمان صنعت و معدن استان کرمان نیز  اظهار داشت :استان کرمان با ذخایر ۵.۸ دهم ذخایر شناخت شده و استخراج ۶۳ میلیون تن انواع معدنی و ۲۱ درصد استخراج کل کشور را در بر دارد به همین منظور استان کرمان بهشت معادن تلقی شده است .

وی افزود :استان کرمان جزو استانهای رکورددار حقوق دولتی است به طوریکه ۳۶% وصول حقوق دولتی از طریق این استان انجام می شود .

حسینی اذعان داشت :در حوزه آهن تا سال ۹۸ با تولید ۳۲میلیون تن کنسانتره ،۱۰ میلیون تن آهن و ده میلیون تن شمش یکی از استانهای پیشرو هستیم .

وی بیان داشت :پروژه فروکورم با تولید ۲۰۰ هزار تن تولید در استان جزو پروژه های نادر در استان کرمان می باشد که فاز اول ان با ۶۰ هزار تن تولید فروکروم در استان نمونه است .

وی افزود :ظرفیت برای سرمایه گذاری در حوزه صنعت و معدن خصوصا در حوزه صنایع پایین دستی وجود دارد که از همه سرمایه گذاران در این حوزه دعوت به همکاری به عمل می اید .

حسینی بیان داشت :۴۶ هزار کیلو متر مساحت در ۲۵ پهنه بزرگ اکتشافی تعریف شده است که ۱۹ مورد ان را واگذار کرده ایم و پهنه های دیگر اماده واگذاری می باشد و از کسانیکه تمایل به اکتشاف دارند می توانند با ما همکاری نمایند .

 

 

 

 

برچسب ها:
پنجمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی ، فرآوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته و سومین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات معدنی و راهسازی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان