علی سامره سرمربی جدید مس رفسنجان :

با تلاش و کوشش، فوتبال رفسنجان را به جایگاه واقعی می رسانیم

  • شناسه خبر: 125134
با تلاش و کوشش، فوتبال رفسنجان را به جایگاه واقعی می رسانیم

علی سامره گفت: جایگاه فوتبال شهر رفسنجان بالاتر از این حرفهاست ما همه اینجا جمع شده ایم تا با کمک همدیگر فوتبال شهر را به جایگاه واقعی خود برسانیم .

خانه » ورزشی » با تلاش و کوشش، فوتبال رفسنجان را به جایگاه واقعی می رسانیم

به گزارش خانه خشتی ؛ علی سامره در جلسه معارفه بازیکنان ، کادر فنی تیم و آغاز تمرینات تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان برای حضور در رقابتهای لیگ دسته اول اظهار داشت :خوشحال هستم که امروز همه دوستان در اینجا جمع شده ایم و مدیرعاملی داریم که جای هیچ صحبتی برایم نگذاشت رشد فنی و اندیشه ای که  یک مربی می تواند داشته باشد ایشان دارند .

وی تصریح کرد : همه دوستانی که  اینجا حضور دارند برایم عزیز هستند و با همه انها خاطره دارم کارکردن به عنوان مربی و معلم باعث افتخار من است من امروز ادم خوشبختی هستم از اینکه در جمع شما و باشما کار می کنم .

علی سامره ادامه داد :کمکهای شما  در راستای فوتبال باعث می شود که ما زحمات چندین ساله فوتبال این شهر را جواب بدهیم جایگاه  شهر بالاتر از این حرفهاست ما همه اینجا جمع شده ایم تا با کمک همدیگر فوتبال شهر را به جایگاه واقعی خود برسانیم .

وی افزود :تک تک افراد با ظرافت خاصی انتخاب شده اند و هر کدام توانائیها را خاصی دارید و امیدوار هستیم که با کمک شما اتفاق بزرگ بیافتد و شما لیاقت این را دارید که به لیگ برتر بروید .

سرمربی تیم مس رفسنجان بیان داشت :فقط تلاش و تمرین شماست که شما را به لیگ برتر خواهد رساند من به همه شما  اعتقاد دارم .

 

برچسب ها:
سرمربی مس رفسنجان علی سامره فوتبال رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان