به منظور ایجاد رفاه حال شهروندان انجام گرفت؛

استقرار جمعه بازار در محل پارکینگ طبقاتی شهید چمران

  • شناسه خبر: 124613
استقرار جمعه بازار در محل پارکینگ طبقاتی شهید چمران

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری رفسنجان گفت: جمعه بازار رفسنجان به منظور رفاه حال شهروندان در محل پارکینگ طبقاتی شهید چمران استقرار یافت.

خانه » آخرین اخبار » استقرار جمعه بازار در محل پارکینگ طبقاتی شهید چمران

به گزارش خانه خشتی به نقل از روابط عمومی شهرداری رفسنجان، حسین مهدی زاده با اعلام این خبر افزود: با توجه به نزدیک شدن فصل گرما و بروز مشکلاتی چون گردوغبار و تابش مستقیم آفتاب و به منظور آسایش و راحتی شهروندان جمعه بازار به محل جدید منتقل شد.
وی افزود: محل کنونی جمعه بازار واقع در پارکینگ طبقاتی شهید چمران دارای امکاناتی از قبیل نمازخانه و سرویس بهداشتی نیز می باشد که مورد استفاده همشهریان قرار خواهد گرفت.
سرپرست معاونت خدمات شهری با اشاره به اینکه در محل جدید نظارت دقیق و حساب شده توسط حوزه معاونت خدمات شهری انجام می گیرد، اظهار کرد: در حال حاضر به دلیل جلوگیری از ورود فروشندگان غیرمجاز به جمعه بازار، واگذاری غرفه به اشخاص با استفاده از کارت شناسایی ملی انجام می شود.
مهدی زاده با بیان اینکه مدت زمان عرضه محصولات و ارائه خدمات به همشهریان در محل جدید جمعه بازار افزایش یافته است، تصریح کرد: پیش از این به دلیل مشکلاتی از قبیل نامساعدبودن هوا، جمعه بازار تنها در نوبت عصر پذیرای شهروندان بود که در حال حاضر به ۱۲ ساعت افزایش یافته است.
وی هم چنین خاطرنشان کرد: با هماهنگی نیروی انتظامی و راهنمایی رانندگی نظارت دقیق تری نسبت به قبل بر محل کنونی جمعه بازار وجود دارد.

لازم به ذکر است جمعه بازار رفسنجان از روز گذشته ۲۶ خرداد ماه ۱۳۹۶ به محل جدید واقع در پارکینگ طبقاتی در خیابان چمران منتقل شده است.

 

برچسب ها:
پارکینگ طبقاتی جمعه بازار شهید چمران
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان