دادستان رفسنجان مطرح کرد:

ضرورت توجه به اثر مخرب تکدی گری در جامعه

  • شناسه خبر: 124338
ضرورت توجه به اثر مخرب تکدی گری در جامعه

دادستان رفسنجان گفت :متدکی گری مقدمه جرائم دیگر است و اسیب های اجتماعی زیادی را در پی خواهد داشت در مرحله اول باید کار شناسایی این افراد به صورت نیازمند یا غیر نیازمند صورت گیرد چراکه متدکیان در جامعه اثرات مخرب و اسیب های فرهنگی اجتماعی را برای خود و فرزندان ما به دنبال دارد .

خانه » اجتماعی » ضرورت توجه به اثر مخرب تکدی گری در جامعه

به گزارش خانه خشتی ؛ حسین رئیسی نژاد دادستان پیش از ظهر امروز در جلسه ساماندهی متکدیان اظهار داشت :ساماندهی متکدیان از نظر بحث سلامت روانی مردم ، بهبود وضعیت و اسیب های اجتماعی ضرورت پیدا می کند .

وی تصریح کرد :با یک برنامه جامع و هدفمند به صورت بومی  و هر کس با توجه به امکانات و اختیاراتی که دارد و گذاشتن جلسات پیاپی و پیگیری ان می توان این مشکل را حل کرد .

دادستان افزود :با توجه به همدلی و اتحادی که بین دستگاه ها وجود دارد همه باید ورود پیدا کنند اگر مردم اعتماد پیدا کنند که مسئولین پای کار ایستاده اند و پشت این کار هستند مطمئنا انها هم همکاری می کنند .

وی بیان داشت :در بحث جمع اوری و حمایت انها از خیرین می توان کمک گرفت باید با نگاه بومی گرایانه و با ظرفیت کامل پای کار ایستاد تا این معضل حل شود .

دادستان خاطرنشان کرد :متدکی گری مقدمه جرائم دیگر است و اسیب های اجتماعی زیادی را در پی خواهد داشت در مرحله اول باید کار شناسایی این افراد به صورت نیازمند یا غیر نیازمند صورت گیرد چراکه متکدیان در جامعه اثرات مخرب و اسیب های فرهنگی اجتماعی را برای خود و فرزندان ما به دنبال دارد .

 

 

برچسب ها:
تکدی گری دادستان رفسنجان رفسنجان گدایی در رفسجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان