مشاور جوان فرماندار رفسنجان:

به اصلاح طلبی ام افتخار می کنم

  • شناسه خبر: 124140
به اصلاح طلبی ام افتخار می کنم

مشاور جوان فرماندار رفسنجان گفت: اینجانب به عنوان یک اصلاح طلب خود را معتقد و پایبند به راه و روش این جریان فکری دانسته و تعلق به منش اصلاحطلبی را افتخار خود میدانم .

خانه » اجتماعی » به اصلاح طلبی ام افتخار می کنم

به گزارش خانه خشتی ؛ به دنبال انتشار یادداشتی با عنوان “چشمک اختلاف در مراسم تجلیل از دست اندرکاران ستاد روحانی در رفسنجان” در پایگاه خبری خانه خشتی که متن ارسالی یکی از دعوت شدگان به این مراسم بود علی غلامرضا پور مسئول ستاد جوانان روحانی در رفسنجان در انتخابات ۲۹ اردیبهشت متن زیر را جهت روشن تر شدن موضوع به این پایگاه خبری ارسال نمود:

مدیر مسئول محترم سایت خبری خانه خشتی

احتراما در خصوص مطلب منتشر شده در این رسانه با عنوان” چشمک اختلاف در مراسم تجلیل از دست اندرکاران ستاد دکتر روحانی در شهرستان رفسنجان “مواردی را به منظور روشنگری و اطلاع مخاطبان محترمتان عرض میکنم .

اختلاف نظر و تکثر دیگاه ها و روش هااز خصوصیات طبیعی هر جریان سیاسی است .اینجانب به عنوان یک اصلاح طلب  خود را معتقد و پایبند به راه و روش این جریان فکری دانسته و تعلق به منش اصلاحطلبی را افتخار خود میدانم .
خداوند منان را شاکرم که بهترین لحظات عمرم را در حساس ترین برهه ها در تاریخ سیاسی کشور به عنوان خادم و سربازی کوچک در خدمت این جریان و در ستاد جناب اقای دکتر روحانی گذراندم و توانستم از این رهگذر ذره ای از دین خود را به کشور و نظام جمهوری اسلامی ادا کنم .قطعا مزیت و پویایی اصلاح طلبی در تضارب آرا و بلوغ اندیشه هاست.
اینجانب خود را عضو کوچکی از خانواده بزرگ اصلاحات میدانم و این اختلاف نظر ها را در مقابل عظمت ارمان و اهمیت راهی که همه ما متعهد به گذار از ان هستیم ناچیز میدانم
قطعا این نقد درون گفتمانی موجبات پویایی و انسجام هر چه بیشتر این جریان و ارتقاء توانمندی اعضای این خانواده خواهد شد .
من الله توفیق
علی غلامرضاپور
قائم مقام ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در سال ٩٢و رییس ستاد جوانان  ایشان در سال ٩۶در درشهرستان رفسنجان

برچسب ها:
اصلاح طلبی افتخار مشاورجوان فرماندار رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • یک اصلاح طلب

    نفوذی اصولگرا... وای بر مردم رفسنجان که اینطور کابینه ای در فرمانداری دارند ،شما بیخود میگی اصلاح طلبم. تو نفوذی اصولگرایانی

    رفسنجانی

    شما گوگوشی یا سروش؟!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان