رئیس دادگستری رفسنجان :

اولین و بزرگترین وقف امنیت کشور در رفسنجان نشان از همت بلند این مردم است

  • شناسه خبر: 124104
اولین و بزرگترین وقف امنیت کشور در رفسنجان نشان از همت بلند این مردم است

رئیس دادگستری رفسنجان گفت: بزرگترین موقوفه کشور در رفسنجان می باشد ،اولین و بزرگترین وقف برای امنیت در کشور در رفسنجان صورت گرفته است و این نشانه همت بلند و نگاه مردم به مسائل اجتماعی می باشد .

خانه » اجتماعی » اولین و بزرگترین وقف امنیت کشور در رفسنجان نشان از همت بلند این مردم است

به گزارش خانه خشتی ؛ حجت الاسلام سید مهدی پورمحمدی شب گذشته در جشن گلریزان (حمایت از خانواده های زندانیان) در رفسنجان ضمن اشاره به فرمایشات حضرت علی(ع) به مالک اشتر در نامه ۵۳ نهج البلاغه اظهار داشت :حضرت علی (ع) در نهج البلاغه خطاب به مالک اشتر در خصوص رسیدگی به فقرا و مرحومان سفارش می کند .

وی تصریح کرد :روش و سیره ائمه اطهار ما نشست و برخاست با محرومان و فقرا بوده است .

رئیس دادگستری رفسنجان افزود :مردم رفسنجان از دیرباز اهل خیر و نیکی بوده اند و با دید باز به مسائل اجتماعی نگاه می کنند .

وی به خدمات ارزنده خیرین و مردم نیکوکار رفسنجان در ساخت وسازهای شهر اشاره کرد و گفت :بزرگترین موقوفه کشور در رفسنجان می باشد ،اولین و بزرگترین وقف برای امنیت در کشور در رفسنجان صورت گرفته است و این نشانه همت بلند و نگاه مردم به مسائل اجتماعی می باشد .

حجت الاسلام پور محمدی بیان داشت :در سال ۹۳ ،۶۵ % مالیات از شهرستان رفسنجان جذب شده است پسته روند بزرگی در صادرات و وضعیت مالی این شهر داشته است .

وی افزود :همه ما در قبال افراد جامعه مسئول هستیم و هر گره ای که از کار کسی باز می کنیم شادی حاصل از ان با هیچ چیز دیگری قابل قیاس نیست .

 

برچسب ها:
وقف امنیت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان