شام شهادت حضرت خدیجه(س) در حسینیه علی اکبر(ع) رفسنجان / تصاویر

  • شناسه خبر: 124072
شام شهادت حضرت خدیجه(س) در حسینیه علی اکبر(ع) رفسنجان / تصاویر

به همت مجمع خادمین مسجد مقدس جمکران در رفسنجان مراسم عزاداری حضرت خدیجه(س) و همچنین بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) شب گذشته در حسینیه علی اکبر(ع) رفسنجان برگزار شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » شام شهادت حضرت خدیجه(س) در حسینیه علی اکبر(ع) رفسنجان / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ؛ به همت مجمع خادمین مسجد مقدس جمکران در رفسنجان مراسم عزاداری حضرت خدیجه(س) و همچنین بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) شب گذشته در حسینیه علی اکبر(ع) رفسنجان برگزار شد.

حجت الاسلام جواد لطفی مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان رفسنجان در جمع مجمع خادمین افتخاری مسجد مقدس جمکران شهرستان رفسنجان ضمن تسلیت وفات حضرت خدیجه (ص)اظهار داشت :مسئولیت شناسی و مسئولیت پذیری از ویژگی بازر حضرت خدیجه بود اگر امام (ره) مطلبی را تحت عوان اسلام ناب محمدی و اسلام امریکایی مطرح کرده بودند برای هر کدام ویژگی هایی را در نظر داشتند .


وی تصریح کرد :ویژگی اسلام ناب این است که مسلمان مسئولیت پذیر باشد و در راه ان حاضر به هزینه کردن و مبارزه باشد ولی اسلام امریکایی اسلام کوتاه امدن ،خوردن و بردن است و اگر بخواهیم یک مسلمان ناب که هزینه هایی زیادی را در راه دین صرف کرد نام ببریم میتوان به حضرت خدیجه (ص) اشاره کرد.
حجت الاسلام لطفی بیان داشت :حضرت خدیجه (ص) ابروی خود را در راه دین هزینه کرد دوران وی دوران رنج ، شکنجه و سختی بود این بانو تا اخر راه ایستاد جای دارد با تمام وجود مقابل عظمت این بانو احترام کنیم .

لازم به ذکر است خانواده گرانقدر شهید مدافع حرم حامد بافنده میهمان این محفل بودند و این مراسم با دکلمه خوانی دختر شهید همراه بود.

برچسب ها:
مجمع خادمین مسجد مقدس جمکران در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان