چشمک اختلاف در مراسم تجلیل از دست اندرکاران ستاد روحانی در رفسنجان

  • شناسه خبر: 124064
چشمک اختلاف در مراسم تجلیل از دست اندرکاران ستاد روحانی در رفسنجان

مراسم تجلیل از دست اندرکاران ستاد دکتر روحانی در محل تالار فرهنگیان بود.ستادی که از همان روز اول حرف وحدیث زیادی داشت ،هم به نحوه عملکرد مدیریت آن که ضعف آن کاملا مشهود است ؛ کسانی که که فقط ادعا دارند و روی هیچ کدام از حرف هایشان نمی توان حسابی باز کرد و به صورت کامل در اختیار طیف آقا زاده ها می باشند و از خودشان حرفی برای گفتن ندارند وفقط بله قربان گوی ماهری هستند.

خانه » سیاسی » چشمک اختلاف در مراسم تجلیل از دست اندرکاران ستاد روحانی در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی ؛ آنچه در ادامه می خوانید متن ارسالی یکی از فعالان ستاد انتخابات روحانی در رفسنجان و یکی از دعوت شدگان به جشن تجلیل از دست اندرکاران این ستاد در تالار فرهنگیان این شهر است:

ذبح اصلاحات این بار به پای منافع شخصی عده ای به ظاهر اصلاح طلب…

وقتی پای حرف درمیان باشد و قرار بر کار کردن نباشد هرکس که از راه می رسد نطقی می کند و چنان حرف می زند که هرکس نداند ونشناسد فکر می کند که هیچ کس به جز همین شخص برای کار کردن وجود ندارد.
اما وقتی پای کار کردن وسط آمد همان کسانی که حرف های به ظاهر خوب می زذند کم کم مثل کبک سرشان زیر برف رفته و خود را از همه جا بی خبر می دانند وجالب تر اینکه در مواقعی که قرار است پای ادعا وسیاست وحرفشان بایستند خود را به موش مردگی زده و مثل اختاپوس رنگ عوض می کنند.
رفسنجان همیشه حیاط خلوت سیاسی عده ای از آقازاده ها بوده است که برای منافع شخصی خود ازهر طریق ممکن دنبال رفع نیازهای سیاسی خود بوده اند وبه دنبال رفع نیازهای سیاسی مابقی کمبودهای خود را جبران نموده اند.عده ای وجود دارند که برای رسیدن به لقمه نانی وشهرت ونامی خود را به پای آقا زاده ها می اندازند.عده ای هم هستند که با اعتقاد بر آنچه که پذیرفته اند برای منافع شهرشان کار کرده اند ومی کنند.در هر طیفی هم وجود دارند این دسته از آدم ها،همیشه هم از همه عقب تربوده وپای شان برای زندگی روزمره خود نیز می لنگد.

مراسم تجلیل از دست اندرکاران ستاد دکتر روحانی در محل تالار فرهنگیان بود.ستادی که از همان روز اول حرف وحدیث زیادی داشت ،هم به نحوه عملکرد مدیریت آن که ضعف آن کاملا مشهود است ؛ کسانی که که فقط ادعا دارند و روی هیچ کدام از حرف هایشان نمی توان حسابی باز کرد و به صورت کامل در اختیار طیف آقا زاده ها می باشند و از خودشان حرفی برای گفتن ندارند وفقط بله قربان گوی ماهری هستند.

دوستان ستادی همه با پرستیژ خاص خود تشریف فرما شدند.از دکترها ومهندس های واقعی تا دکترهای (بورس شده) زمان محمود احمدی نژاد که واقعا اگر برای عده ای نان نداشت محمودخان برای عده ای دانشگاه آزادی با معدل پائین نان داشت واسم دکتر را برای عده ای به ارمغان آورد.بگذریم …. موضوع چیز دیگریست.جلسه که شروع شد طبق معمول  زبان هابرای چاپلوسی آقازاده ها و وابسته های آنان گشوده شد ودوستانی که برای اعتقادشان وهدف و نیت پاکشان برای دکتر روحانی قدمی برداشته بودند منتظر بودند تا شاید حرفی هم از آنان به میان بیاید.اما قضیه تاریک تر وفضا بسته تر ازاین حرف ها بود.دکتر ها برای هم هندوانه بار می کردند ومهندس ها برای هم.انگار فقط کت شلواری ها واتو کشیده ها زحمت چندین روزه وحتی چندین ماهه ستاد دکتر روحانی را کشیده اند ومابقی همه برگ چغندر بوده اند.انتظار برای تقدیر وتشکر از کسانی که زحمت کشیده بودند آن هم به خاطر اعتقاد نه برای منافع شخصی فایده نداشت.دکترها ومهندس ها کاملا فراموش کرده بودندکه در متن  کار چه کسانی بودند ودر حاشیه چه کسانی وجای تعجب هم نیست چون خرشان از پل چکیده است.

رئیس ستادجوانان دکتر روحانی که به واقع کاری بسیار سخت وطاقت فرسا را در جریان انتخابات پشت سر گذاشته بود وهمیشه به علت اینکه اسم جوانان را به یدک می کشد در مظان اتهام بوده وهست به نشانه اعتراض آن هم برای اعتقاد وهدفش که چیزی به جز منافع شهرستان نبود مجلس را ترک کرد ومراسم تجلیل را به همان هایی واگذار کرد که از اسم ستاد دکتر روحانی واسم اصلاح طلبی به نان ونوایی رسیدند.

آیا حق این همه زحمتی که جوانان این شهر برای ماندن دولت تدبیر وامید کشیدند این بود؟؟؟؟؟آیا چون جوانان این شهر بدون مزد ومنت وبدون پست ومنصب برای بقای دولت کار کرده اند باید زیر دست وپای عده ای سودجو وفرصت طلب له شوند؟؟؟؟ پس جوانان که بار اصلی ستاد دکتر روحانی در شهرستان روی دوششان بود کجای این قصه پر ماجرا قرار دارند؟؟؟؟ دکترها و مهندس ها که فقط باد بر غبغبه انداختندو پستی به پست هایشان اضافه شد وسودی به سود هایشان .یادمان باشد این تجلیل ها زود تمام می شوند و حافظه مردم ضعیف است که بخواهند به یاد بیاورند چه کسانی زحمت کشیدند ولی یادشان می ماند چه کسانی نان ونامش را به  یغما بردند!!!!!!

نویسنده: دعوت شده ستاد دکتر روحانی.

برچسب ها:
اصلاح طلبی در رفسنجان انتخابات ستاد روحانی در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • پلنگ

    حالا هشکی هشطو شده یا نه؟!! متاسفانه همه جناح ها از این دکتر بورسیه ای ها و دانشگاه آزاد و پیام نوری دارن دکتری دولتی شبانه خوندن هم ترمی13تومن پول میخواد یعنی اونم پولیه نه شایستگی خدایا پناه به تو

    روزبه

    دقیقا همین طور است

    رضا

    چرا دکتر ارسلان ... ارسلان از دانشگاه آمده مس و الان علاوه بر اینکه داره از شرکت مس حقوق میگیره هم زمان از دانشگاه هم حقوق دریافت میکنه. جالبتر اینکه حتی از دانشگاه حق مدیرت هم میگیره. جالبتر اینکه نماینده کارکانان دانشگاه در شورای صنفی کارکنان نیز هست

    شهروند

    تازه اولشه هنوز صبر کنید...
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان