امام جمعه رفسنجان در جلسه شوراي اداري مطرح کرد:

میزان کارکرد مسئولین برای مردم حق الناس است

  • شناسه خبر: 123933
میزان کارکرد مسئولین برای مردم حق الناس است

امام جمعه رفسنجان گفت: همین میزانی که باید برای مردم کار کنیم حق مردم است حال اگر از این میزان کم کار شود حق الناس است.

خانه » اجتماعی » میزان کارکرد مسئولین برای مردم حق الناس است

به گزارش خانه خشتی ؛ حجت الاسلام رمضانی پور صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان که در فرمانداری برگزار شد با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه اظهار داشت: در امر انتخابات شور سیاسی و حماسه بزرگ رقم خورد و در این سرمایه ملی که بوجود امد شما مسئولین سهیم بودید .

وی افزود: انتخابات در رفسنجان با مدیریت خوب صورت گرفت و بر خلاف دیگر شهرستانها که تخلف صورت گرفته در سلامت برگزار شد.
رمضانی پور با اشاره به روایتی از امام حسین و سفارش ایشان به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: ماه رمضان ماه تقواست از روزهایی که در اختیار ما است خوب بهره بگیریم در غیر اینصورت نه تنها اجری نخواهیم داشت بلکه باید جوابگو باشد.
امام جمعه رفسنجان رعایت حق الناس را ضروری دانست و گفت: بسیار مهم است همین میزانی که باید برای مردم کار کنیم حق مردم است حال اگر از این میزان کم کار شود حق الناس است.
رمضانی پور بیان داشت: رهبر فرزانه انقلاب در بند پایانی پیامشان نسبت به انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه خودشان و دست اندر کاران را به رعایت تقوا سفارش نمودند.

وی افزود: انتخابات سختی همراه با  گرفتاریهای برگزار شد و اقداماتی که تقلب و جرم محسوب شده در نامه شورای نگهبان امده است هرچند به معنای تقلب و ابطال انتخابات نیست اما جرم مرتکب شده است.
امام جمعه رفسنجان در ادامه به رحلت شهادت گونه امام راحل اشاره کرد و بیان داشت: عصر روز چهاردهم خردادماه مراسم گرامیداشت یاد و خاطره امام(ره) در رفسنجان برگزار خواهد شد.
وی همچنین به روز جهانی قدس و گرامیداشت این روز در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان اشاره کرد و بیان داشت: روز قدس  یک روز ملی برای حمایت از انتفاضه فلسطین است ما از آرمان خود نمیتوانیم کوتاه بیاییم قدس برای ما ارمان است و باید حفظ شود ؛ همه باید همکاری کنیم و جانانه حضور پیدا کنیم.
امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در این شهر همچون سالهای گذشته از میدان بسیج تا مصلی امام خامنه ای(معظم له) برگزار می شود.

برچسب ها:
حق الناس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان