ارائه خدمات سازمان اتوبوسرانی به بیش از یک میلیون و ۸۰۰ مسافر

  • شناسه خبر: 123930
ارائه خدمات سازمان اتوبوسرانی به بیش از یک میلیون و ۸۰۰ مسافر

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری رفسنجان از ارائه خدمات این سازمان به بیش از یک میلیون و ۸۰۰ مسافر در سال ۹۵ خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » ارائه خدمات سازمان اتوبوسرانی به بیش از یک میلیون و ۸۰۰ مسافر

به گزارش خانه خشتی به نقل از روابط عمومی شهرداری رفسنجان، احمد غلامحسینی با اشاره به وجود ۵۰ دستگاه اتوبوس برای جابجایی مسافرین در سطح شهر رفسنجان و روستاهای حومه، گفت: در سال گذشته به بیش از یک میلیون و ۸۰۰ مسافر در ۲۶۰ نقطه از شهر رفسنجان و حومه خدمات ارائه شده است.

وی با بیان اینکه سازمان اتوبوسرانی ماهیانه به طور متوسط ۸۰ سرویس به مراسم نماز جمعه و دعای ندبه اختصاص می دهد، اظهار کرد: سرویس دهی به شهروندان برای شرکت در مراسم عمومی از قبیل نماز جمعه، دعای ندبه، راهپیمایی ها و غیره به صورت رایگان انجام می شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی در ادامه از تخصیص ۵۸ دستگاه اتوبوس به مدارس و دانشگاه ها برای انتقال دانش آموزان و دانشجویان در سطح شهر رفسنجان و حومه خبر داد و گفت: سازمان اتوبوسرانی در حال حاضر با دارا بودن ۴۸ دستگاه اتوبوس فعال در سطح شهر و مراکز دانشگاهی خدمات ارائه می دهد.

غلامحسینی هم چنین ضمن قدردانی از همشهریان محترمی که برای پرداخت بهای استفاده از خدمات اقدام به تهیه بلیت الکترونیکی نموده اند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۵ ایستگاه کارت شارژ در سطح شهر برای رفاه حال شهروندان عزیز فعال شده است.

وی از همشهریان گرامی خواست برای کمک به پیشرفت شهر و امکانات ناوگان حمل و نقل عمومی به جای پرداخت پول نقد از بلیت الکترونیکی استفاده نمایند.

برچسب ها:
اتوبوسرانی خدمات شهرداری رفسنجان مسافر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان